فوتبالیست مهابادی به تیم لیگ برتری پیکان تهران پیوست


مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت:  محمدطاهر امینی  بازیکن جوان...
مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: محمدطاهر امینی بازیکن جوان این شهرستان با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال لیگ برتری پیکان تهران پیوست.

سیاوش شیخ‌آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن جوان و آتیه‌دار این شهرستان که در ماشین سازی تبریز عضویت داشت، با قراردادی ۲ ساله با تیم پیکان تهران به توافق رسید.

وی ادامه داد: این بازیکن به عنوان سهمیه امید تیم فوتبال پیکان تهران در این حضور دارد که در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در سال‌جاری برای این تیم به میدان برود.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: این بازیکن سال گذشته نیز در قالب سهمیه امید تیم ماشین سازی تبریز توانست برای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس بازی کند.

شیخ‌آقایی اضافه کرد: "محمدطاهر امینی" متولد ۱۳۷۹ در مهاباد است که سابقه بازی در تیم فوتبال امید، لیگ امیدهای کشور، امیدهای پرسپولیس و بزرگسالان موکریان این شهرستان و بازی در سطح لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی را در کارنامه دارد.

تیم فوتبال پیکان تهران هم‌اکنون زیرنظر "مهدی تارتار" با مجموع ۱۸ امتیاز از ۱۵ بازی در رتبه ۱۱ جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

این باشگاه باسابقه و قدیمی تهرانی در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رتبه سیزدهم را کسب کرده بود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای یک نماینده در لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور و ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی است.