بستری‌های کرونا در خلخال سیر صعودی گرفت


بستری‌های کرونا در خلخال سیر صعودی گرفت

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: سیر صعودی و افزایش آمار بستری بیماران کرونا در بیمارستان این شهرستان نگران‌کننده است.

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در بازدید سرزده از برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همچنین بازار خلخال افزود: بستری بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان این شهر افزایش یافته که جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه بزغم تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات ، متاسفانه در چند اداره تعدادی از کارکنان درگیر بیماری کرونا هستند، اظهار کرد: در برخی از ادارات نحوه و میزان عمل به مصوبات قرارگاه زیستی مقابله با کرونا قابل قبول نیست.

فرماندار خلخال ضمن تذکر جدی به روسای ادارات آب و فاضلاب ، پست، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و آموزش و پرورش شهرستان در خصوص بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ستاد قرارگاه زیستی بیان کرد: برغم ممنوعیت فعالیت آبدارخانه‌های ، این مکان همچنان فعال بوده و سفره‌های صبحانه کارکنان باز بود.

رئیس قرارگاه فرماندهی مقابله با ویروس کرونای خلخال گفت: مشاهده این گونه موارد در ادارت دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت قابل قبول نیست و مدیران ادارات در صورت تخلف و ادامه این روند که موجب افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ می‌شود به بخش تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

بابایی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته هفت مورد مثبت کرونا در شهرستان خلخال بستری شدند ئ این یک هشدار جدی درباره ورود موج جدید این بیماری است.

فرماندار خلخال به ایام پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی و افزایش حضور مردم در بازار اشاره کرد و ادامه داد: این وضعیت در شرایط کنونی حرکت نادرستی است و افزایش شیوه ویروس کرونا را در پی خواهد داشت.

بابایی بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری نیز تاکید کرد و گفت: با نزدیک شدن به نوروز، برای جابجایی مسافران تمهیدات لازم در نظر گرفته خواهد شد تا از آلودگی بیشتر و گسترش بیماری جلوگیری شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد خط تولید نهاده‌های دامی از اولویت‌های جهاد دانشگاهی است