دولت تا آخر کنار مردم زلزله زده دنا خواهد بود


دولت تا آخر کنار مردم زلزله زده دنا خواهد بود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همه امکانات دولت برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌ های زلزله زده بسیج می‌ شود، گفت: تا آخر پای مردم زلزله زده دنا ایستاده‌ ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «اسماعیل نجار» ظهر امروز (۱ اسفند) در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا، اظهار کرد: وزیر کشور به جد پیگیر وضعیت مردم زلزله زده شهرستان دنا است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه مردم با مشکل رو به رو هستند، گفت: خداوند را شاکریم که هیچ جانباخته ای نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه تا آخر در کنار مردم هستیم، عنوان کرد: در بحث تسهیلات و کمک های بلاعوض یکشنبه و پس از ارزیابی های دقیق تصمیم های لازم گرفته و ابلاغ می شود.

نجار با اشاره به اینکه آواربرداری انجام شده است، گفت: کارهای ارزیابی به سرعت در حال انجام است.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتری، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد که در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

پایان پیام/82


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403