تنیس رده های سنی کشور| ‎دختران نوجوان به کار خود پایان دادند / معرفی تنیسورهای قهرمان


تنیس رده های سنی کشور| ‎دختران نوجوان به کار خود پایان دادند / معرفی تنیسورهای قهرمان

مسابقات تنیس رده های سنی کشور دختران در یزد با معرفی برترین ها پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌‌‎به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس، آخرین روز رقابت های تنیس رده های سنی کشور دختران در یزد برگزار شد و از بین نفرات حاضر در فینال، فردخت علیمی، مهرانه ظهوریان و مهراز رضویان به عنوان تنیسورهای قهرمان معرفی شدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، فردخت علیمی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) صبا خیرمنش را برد و‌ قهرمان شد، خیرمنش در جایگاه دوم ایستاد و‌غزل رضا زاده و‌هانا شعبان پور مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، مهرانه ظهوریان با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) مقابل کیمیا ثاقب تهرانی به پیروزی دست پیدا کرد و‌ نیلی عطفی و محیا عابدینی عنوان سومی را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۶ سال، مهرانه ظهوریان با انصراف حریف خود در ست دوم یاسمن یزدانی را شکست داد و بار دیگر قهرمان شد، یزدانی نائب قهرمان شد و‌ محیا عابدینی و مهرانا سلیمانی پور رتبه سوم را بدست آوردند.

در نهایت در رده سنی زیر ۱۸ سال، مهراز رضویان با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) جیران رشیدی را برد و قهرمان شد رشیدی دوم شد و مهرانا سلیمانی پور و عسل جاویدان عنوان سوم‌ را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب دیدارهای پایانی این دوره از رقابت ها برگزار و با انجام مراسم اختتامیه از نفرات برتر تقدیر شد.

‌‌‎این مسابقات در ردههای سنی ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال و با حضور ۷۴ شرکت کننده به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس یزد برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده نگار دادخواه بود و خانم حسانی مدیریت بازیها را بر عهده داشت.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اتفاقی که پرسپولیسی‌ها انتظار آن را می‌کشند/ باز پایان لیگ و باز هم کاپیتان عالیشاه