بشار اسد: زندگی انیس نقاش به مقاومت در برابر اشغالگران گذشت


بشار اسد: زندگی انیس نقاش به مقاومت در برابر اشغالگران گذشت

رئیس جمهور سوریه درگذشت انیس نقاش اندیشمند و مبارز عرب را تسلیت گفت و افزود: آن مرحوم در طول زندگی خود به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه داد.

بشار اسد: زندگی انیس نقاش به مقاومت در برابر اشغالگران گذشتبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما‏ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه درگذشت انیس نقاش اندیشمند و مبارز عرب را تسلیت گفت.
بشار اسد با ارسال پیامی برای خانواده انیس نقاش که روز گذشته در دمشق درگذشت، نوشت: با ناراحتی و تاسف خبر درگذشت انیس النقاش اندیشمند و مبارز عرب را دریافت کردیم و به شما و به همه مبارزان و آزادمردانی که در راه مقاومت حرکت می‌کنند از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و از خداوند می‌خواهم ایشان را غرق رحمت گسترده خودش کند و در بهشت او را مأوا دهد و به شما هم صبر و شکیبایی عطا بفرماید.
در این پیام آمده است: آن مرحوم در طول زندگی خود به مقاومت در برابر اشغالگران و پیروان منطقه ایش ادامه داد و از مسایل جهان عرب با اندیشه هایش دفاع کرد. او همواره یکی از نماد‌های پرافتخار در خاطره عربی باقی خواهد ماند و نسل‌ها از او درباره پایبندی به سرزمین و دفاع از آن و مبارزه برای مسایل به حق، الهام خواهند گرفت. همانطور که دمشق در آخرین روز‌های زندگی او، میزبانش بود، ملت سوریه در ذهن خود همواره خاطره خوش او را حفظ خواهد کرد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟