رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- برگزاری مسابقات جودو منطقه 6 کشور، برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی و نخستین دوره آکادمی داوران جوان استان از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات جودو نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور چهارم و پنجم اسفند با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران در سالن ورزشی مهران مشهد برگزار شد.

محمد صابر گرایلی افزود: در این مسابقات در رده نوجوانان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی عناوین برتر را به دست آوردند. در رده جوانان هم بعد از تیم خراسان رضوی تیم‌های مازندران و خراسان شمالی قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان هفتم و هشتم اسفند در مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار شد.

سعید حسین زاده مقدم افزود: در این مسابقات ۹۵ ورزشکار در ۱۰ وزن و در ۱۰ تیم با هم رقابت کردند و در پایان تیم مشهد "الف" قهرمان شد و تیم‌های قوچان و فریمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزاری آکادمی داوران جوان فوتبال و فوتسال

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین دوره آکادمی داوران جوان زیر ۲۵ سال فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در ۲ بخش زنان و مردان روز هشتم اسفند در مشهد برگزار شد.

محسن حیدری افزود: این دوره آموزشی به منظور پشتوانه‌سازی داوری استان با حضور علیرضا سهرابی، مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در دو بخش عملی و تئوری با شبیه‌سازی قضاوت در زمین مسابقه و انجام ویدئو تست و امتحانات زبان انگلیسی با انتخاب ۱۸ داور به پایان رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه اندازی کتابخانه ویژه کودکان کار در مشهد