در سقوط آسانسور 2 نفر مجروح شدند


در سقوط آسانسور 2 نفر مجروح  شدند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط اتاقک آسانسور که منجر به مجروح شدن دو نفر از شهروندان شد، خبر داد.

"رضا میرزایی" در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر بیان کرد: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۹ و ۸ دقیقه صبح امروز ۱۱ اسفندماه از این حادثه آگاه شدیم.

وی محل وقوع این حادثه را در بلوار آزادگان دانست و اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه های شماره ۲ و ۴ در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به دو نفر مصدوم را که از طبقه اول به دلیل سقوط اتاقک آسانسور دچار حادثه شده بودند، آغاز شد.

میرزایی افزود: مصدومان که به دلیل نقص فنی و عدم رعایت نکات ایمنی در سیستم فنی آسانسور دچار سقوط و حادثه شده بودند در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی از داخل کابین آسانسور که به طبقه همکف سقوط کرده بود خارج و جهت انجام امور درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به شرکت‌های نصب آسانسور های ساختمانی و صنعتی توصیه کرد: با رعایت کردن اصول ایمنی و استاندارد از حوادث جلوگیری نمایید.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستور استاندار کرمان برای مطالعه تقسیمات کشوری در مرکز این استان