برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد


برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد با هدف سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌ها خبر داد.

آرش قهرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد با هدف توسعه اهداف کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی، از سطح نظری به سطح عملیاتی و میدانی برگزار خواهد شد.

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی افزود: در این نشست به طرح و بررسی مشکلات عینی و مسائل اجتماعی،کالبدی تفرجگاه‌های طبیعی مشهد نظیر هفت حوض، کوه پارک، پارک جنگلی طرق و بوستان خورشید در چارچوب توسعه پایدار به تبیین الزامات سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در فضاهای مذکور پرداخته خواهد شد.

دبیر این نشست عنوان کرد: همچنین مدیران شهری مرتبط با حوزه‌های فوق و صاحب‌نظران حوزه گردشگری به طرح و بحث الزامات سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد خواهند پرداخت.

این نشست تخصصی بخشی از دومین کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی است که از سوی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران و با حمایت معنوی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴و ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

13 فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته رخ داد