ترافیک معابر کرمانشاه در روزهای پایان سال رشد 30 درصدی داشته است


ترافیک معابر کرمانشاه در روزهای پایان سال رشد 30 درصدی داشته است

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با اشاره به افزایش 30 درصدی ترافیک شهری کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی، گفت: پیش‌بینی می شود این میزان در روزهای پایانی سال افزایش داشته باشد.

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» اعلام کرد: هرساله در آستانه عید نوروز با شروع خریدهای نوروزی شاهد افزایش ترافیک، به ویژه در معابر اصلی شهر هستیم.

وی گفت: این حجم از ترافیک که روزانه در معابر شهری تردد می کنند نوید خوبی برای غلبه بر بیماری و قطع زنجیره بیماری کرونا نیست.

سرهنگ شیری با اشاره به ادامه اجرای طرح زوج و فرد تا روز پایانی سال، گفت: برای کنترل هرچه بهتر ترافیک، تعداد نیروها در خیابان‌های اصلی شهر افزایش داده شده است.

رییس پلیس راهور کرمانشاه گفت: طرح محدودیت شبانه تردد در معابر شهری از ساعت ۹ شب تا سه بامداد با حضور کارکنان پلیس راهور در استان همچنان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه معابر اصلی شهر تناسبی با حجم خودروهای عبوری آن ندارند، گفت: شاهدیم با یک پارک ساده کنار خیابان به راحتی این مسیرها دچار اختلال ترافیکی می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود افراد حتی المقدور از آوردن خودروهای شخصی به خیابان خودداری کرده و برای خرید بیشتر از بازارهای محلی استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای سرود سلام فرمانده در مدرسه شاهد شهدای روندی قصرشیرین