برگزاری دوره داوری و مربیگری بازی های بومی محلی در مشهد


برگزاری دوره داوری و مربیگری بازی های بومی محلی در مشهد

یک دوره داوری و مربیگری بازی های بومی محلی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به صورت مجازی در مشهد برگزار شد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی در خصوص برگزاری دوره مجازی داوری و مربی گری بازی های بومی و محلی در مشهد اظهار کرد: با هماهنگی فدراسیون ورزش روستایی و درخواست های زیاد متقاضیان، توانستیم در شرایط کرونایی، دو دوره مربیگری و داوری درجه ۳ را به صورت مجازی در مشهد برگزار کنیم.

حمید رضا خوش باطن با بیان این که دوره های برگزار شده زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون ورزش روستایی و با مدرسی رضایی انجام شده است، افزود: هفدهمین دوره داوری درجه ۳ بازی های بومی محلی به صورت مجازی در سه روز متوالی با حضور ۶۰ شرکت کننده در مشهد برگزار شد.

وی به برگزاری دوره مربی‌گری هم اشاره و اظهار کرد: دومین دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی نیز در سه روز متوالی با حضور ۶۰ شرکت کننده از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، کیش، زنجان، کردستان، لرستان، گلستان و...برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های سرآمد در رشته بازی‌های بومی و محلی است که از نظر تنوع بازی ها هم قابل توجه است. بازی های بومی محلی میراثی ماندگار از نسل های پیشین است که با کارکردهای مختلف می تواند نسل های گذشته و امروز را به هم پیوند دهد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام جمعه تربت حیدریه: جامعه باید عالم به شرایط زمان باشد