اعزام زندانیان به مراجع قضایی خراسان رضوی 45 درصد کاهش یافته است


اعزام زندانیان به مراجع قضایی خراسان رضوی 45 درصد کاهش یافته است

سبزوار- ایرنا- معاون قضایی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: با توسعه دادرسی الکترونیکی، اعزام زندانیان به مراجع قضایی این استان طی سال جاری 45 درصد کاهش یافته است و هم اینک از طریق جلسات مراجع قضایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدرضا موسوی مهر روز سه شنبه در آیین معارفه رییس اداره زندان سبزوار افزود: یکی از رویکردهای اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، توسعه خدمات دادرسی الکترونیکی پس از شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان خراسان رضوی آغاز شده و زیرساخت‌های استفاده از این شیوه دادرسی فراهم شده است.

معاون اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش جمعیت کیفری، استفاده از پابندهای الکترونیکی در دستور کار اداره زندان استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

موسوی مهر با اشاره به این که زندانبانی کاری مشقت بار و همراه با آسیب‌های روحی و روانی است از تلاش پرسنل و کارکنان اداره زندانها و همچنین مراجع قضایی و نیروی انتظامی در اصلاح و تربیت زندانیان تشکر کرد.

در پایان این مراسم از زحمات فریدون کارآمد سرپرست اداره زندان سبزوار قدردانی و رمضانعلی سیدآبادی به عنوان رییس جدید اداره زندان سبزوار معرفی شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییرات هیات بدنسازی در راستای منافع ورزش خراسان رضوی بود