اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در عجب‌شیر معرفی شدند


اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در عجب‌شیر  معرفی شدند

مراغه - ایرنا - نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در بخش‌های مرکزی و قلعه‌چای و همچنین شهرستان عجب‌شیر را معرفی کرد.

علی علیزاده شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات نظارت شهرستان افزود: نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ را «سعید برقی»، «سیدجلال موسویان »، «حسن قاسم نژادیان»، «رضا شرقی» و «حسین نویدی» بر عهده دارند.

به گفته وی «حمید عابدی»، «رحیم احدی» و «بهزاد رضایی» نیز به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بخش مرکزی انتخاب شده‌اند.

نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «مسلم نوری»، «کاظم رضایی » و «محمد یوسفی» نیز نظارت بر انتخابات شوراهای بخش قلعه‌چای را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی بر عهده مجلس شورای اسلامی است و پنج نفر از نمایندگان مجلس برای هیات مرکزی نظارت انتخاب می‌شوند.

اعضای هیات مرکزی نظارت با مشورت مجمع نمایندگان استان‌ها برای هر استان سه نماینده مجلس را برای نظارت در استان تعیین و این سه نفر در استان‌ها برای هر شهرستان و هر بخش پنج نفر را انتخاب می‌کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برقراری مجدد پروازهای استانبول- تبریز- استانبول