استفاده از ظرفیت مرز برای رفع بیکاری مطالبه مردم قصرشیرین است


استفاده از ظرفیت مرز برای رفع بیکاری مطالبه مردم قصرشیرین است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین با اشاره به وجود 2 مرز رسمی در این شهرستان خواستار استفاده از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان قصرشیرین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «علی ملکی» عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی، مذهبی و فرهنگی قصرشیرین با تبریک عید مبعث رسول اکرم (ص) در سرسرای غدیر قصرشیرین افزود: مهم‌ترین مطالبه‌های مردم این شهرستان کاهش تعرفه برق با توجه به گرمسیری بودن منطقه، اختصاص سهمیه استخدام برای جوانان قصرشیرین در وزارت نفت و رایزنی با وزیر نفت با توجه به وجود ذخایر نفتی در منطقه، است.

او همچنین گفت: استفاده هر چه بیشتر از مرز پرویزخان و به کارگیری جوانان بیکار در این مرز دیگر مطالبه ای است که از طریق نماینده مردم در خانه ملت نیاز به پیگیری دارد.

حجت الاسلام ملکی در ادامه همچنین با بیان اینکه شهرستان قصرشیرین نگین انگشتری استان و دارای مردم با فرهنگ و قدرشناسی است، اظهار داشت» مردم این شهرستان در تمام عرصه های مختلف به عنوان مرزدارانی صادق حضوری فعال در دفاع از کشور داشته اند.

استفاده از ظرفیت مرز برای رفع بیکاری مطالبه مردم قصرشیرین است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: گفتمان ما باید گفتمان انقلاب اسلامی باشد که مورد تاکید رهبر است و صدور انقلاب اکنون توسط رهبر معظم انقلاب انجام می شود.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» افزود: اگر حب به ولایت باشد مسیر ما مشخص و بسیاری از امور به درستی انجام می شود و وقتی که مسیر ولی را طی کنیم عاقبت بخیر می شویم.

وی اظهار داشت: تمام تهاجم دشمنان را رهبر معظم دفاع می کند و در جریان تهاجم استکبار به سوریه، حاج قاسم و سید حسن نصرالله به فرمان حضرت آقا در میدان حضور پیدا کردند و بشار اسد ماندگار شد و استکبار شکست خورد.

او گفت: مردم باید در انتخابات و راهپیمایی ها حضور فعال داشته باشند که همان گفتمان انقلاب اسلامی است.

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: افتخار می کنیم امت سیدالمرسلین (ص) هستیم از این رو مسوولان باید در خدمت رسانی به مردم از راه و روش پیامبر اسلام (ص) الگو بگیرند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

ماموستا ملا «عادل غلامی» افزود: مسوولان اگر دوست دار خون شهدا و امام راحل هستند باید به مردم خدمت کنند.

در پایان از فعالان قرآنی ، مذهبی و فرهنگی شهرستان قصرشیرین با اهدای لوح سپاس و جوایزی اهدا شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود