بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر


بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر

امروز 23 اسفند و همرمان با آخرین روز‌های زمستان سال 99، شهر مشهد با بارش برف سپیدپوش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۲۳ اسفند و همرمان با آخرین روز‌های زمستان سال ۹۹، شهر مشهد با بارش برف سپیدپوش شد.

همچنین بر اساس اعلام رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، برف و کولاک برخی جاده‌های خراسان رضوی را بسته است.


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به ایرنا گفت: کولاک و بارش برف شدید صبح امروز ۲۳ اسفند شش مسیر جاده‌ای را در این استان مسدود کرد.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: بر این اساس مسیر‌های جاده‌ای قوچان - درگز و درگز - کلات در شمال و شمال شرق خراسان رضوی، قوچان - سرولایت، سرولایت - خوشاب، جوین - جغتای و فیرزوه - خوشاب در غرب این استان بسته شده‌اند.


وی ادامه داد: مسیر سبزوار - سمنان نیز که از دیشب تا صبح امروز به دلیل کولاک مسدود شده بود صبح امروز بازگشایی شد.


رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم‌اینک در مسیر‌های جاده‌ای چناران، قوچان، درگز، کلات، سرولایت، خوشاب، جوین و آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت‌حیدریه بارش برف وجود و در سایر جاده‌های خراسان رضوی نیز بارش باران ادامه دارد.


وی افزود: همچنین در مسیر آزادراه شهید شوشتری، گردنه مزداوند در جاده سرخس و گردنه گوجگی در مسیر کلات مه‌گرفتگی غلیظ وجود دارد.


استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد. شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر این جاده‌ها بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

تردد در جاده‌های غرب خراسان رضوی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است


همچنین بارش برف و کولاک در جاده‌های جوین و جغتای از بامداد امروز آغاز شده است و هم اکنون تردد در محور‌های کوهستانی این مناطق واقع در غرب خراسان رضوی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین نیز به ایرنا گفت: بارش برف و کولاک در برخی مناطق این شهرستان بیش از ۳۰ سانتی متر گزارش شده و هم اینک تردد در محور جوین - سبزوار واقع در گردنه بید و برغمد به سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی اصغر سمیعی زاده افزود: عوامل راهداری برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در جاده‌ها مستقر هستند و هم اکنون تمامی جاده‌های این شهرستان باز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جغتای هم گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک تردد در برخی از راه‌های ارتباطی این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سید ابراهیم سید آبادی افزود: نیرو‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جغتای از بامداد امروز عملیات برف روبی راه‌های اصلی جغتای را آغاز کردند و هم اینک رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر‌ها در جریان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز شده است تا روز یکشنبه این هفته ادامه دارد.

شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری و شهرستان جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.

بارش برف در مشهد، امروز ۲۳ اسفند

بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر بارش برف در مشهد در آخرین روز‌های زمستان 1399 + تصاویر
#carousel633, #thumbs633 , #carousel_desc633 #carousel-wrapper633 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper2633 .caroufredsel_wrapper img #carousel633 span, #carousel633 img, #thumbs633 a, #thumbs633 img #carousel_desc633 span #carousel633 span, #carousel633 a, #thumbs633 span, #thumbs633 a #carousel633 img, #thumbs633 img #carousel633 span #carousel_desc633 span #thumbs-wrapper633 #thumbs633 a #thumbs633 a:hover, #thumbs633 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail633 .next_thumbnail633:hover .prev_thumbnail633 .prev_thumbnail633:hover .next_thumbnail633, .prev_thumbnail633

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!