238 فرد جدید مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شد


238 فرد جدید مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با «بیماری کووید 19» دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در شبانه‌روز گذشته با شناسایی 238 ابتلای جدید تا روز 21 اسفند، مجموع مبتلایان کرونا در لرستان به 69 هزار و 914 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، «مریم کوشکی» روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در لرستان، اظهار داشت: در مجموع ۲۳۷ هزار و ۲۳۷ نمونه به آزمایشگاه‌های ارسال‌ شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۳۶ هزار و ۳۴۴ نمونه تاکنون داده‌ شده است، افزود: تعداد مبتلایان مثبت به کووید ۱۹ در لرستان ۶٩ هزار و ۹۱۴ مورد است که بر اساس این گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته تست تعداد ۲۳۸ نفر مثبت اعلام‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمار مثبت در روز گذشته ۲۰۷ نفر بود. همچنین تعداد کل پاسخ‌های منفی ۱۶۶ هزار و ۴۲۶ مورد است.

مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه تاکنون یک هزار و ۳۵۷ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست‌ داده‌اند.

مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوری از تجمع، کاهش ترددهای غیرضروری، تهویه‌ی مناسب فضا منزل و محل کار تأکید کرد.

بر اساس اعلام مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم استانی‌های گرامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی جهت انجام نمونه‌ی کرونا به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته مراجعه کنند.




مصرف آب در لرستان هفت درصد افزایش یافت