قدردانی استاندار خوزستان از 2زوج جوان به خاطر لغو جشن ازدواج


قدردانی استاندار خوزستان از 2زوج جوان به خاطر لغو جشن ازدواج

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با حضور در بخش غیزانیه اهواز از 2 زوج ساکن در این بخش که برای پیشگیری از شیوع کرونا جشن ازدواج خود را لغو نمودند قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در دیدار با ۲ زوج ساکن غیزانیه با بیان اینکه شناسایی افراد مبتلا به کرونا تنها با آزمایش امکانپذیر است گفت:مجالس عروسی و عزا یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس کرونا است چرا که در اینگونه مجالس مشخص نیست چه شخصی بیمار است و یک فرد مبتلا به کرونا می تواند تعداد زیادی را آلوده کند.
وی خاطرنشان کرد: یک جشن ازدواج که هدف آن جشن و شادی است پس از ۲ هفته می‌تواند موجب ابتلای صدها نفر و مرگ ده‌ها نفر شود و جشن ازدواج را به عزایی بزرگ تبدیل کند.
استاندار خوزستان ادامه داد : با وجود اینکه مراسم عزاداری با هدف همدردی برگزار می‌شود اما اینگونه مراسم باعث انتقال ویروس کرونا شده و خطر مرگ تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم را به دنبال دارد.
سلیمانی خطاب به این ۲ زوج اهل غیزانیه اهواز و خانواده های آنها گفت: صرف نظر از برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونایی کار بی نظیر ، ارزشمند و با هدف حفظ سلامتی خانواده ، بستگان و دوستان بوده و شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه امروز با حضور مسئولان از این کار نیکو قدردانی می کنیم ابراز امیدواری کرد این اقدام پسندیده به الگویی برای همگان اعم از بزرگان و جوانان تبدیل شود تا زودتر این اپیدمی مهار شود در غیر این صورت سرایت بیماری از کنترل خارج خواهد شد و در آن صورت بیمارستان‌ها نیز جوابگو نیستند.
استاندار خوزستان در خاتمه از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان همچنین نیروهای بسیج و انتظامی به خاطر مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد.

گفتنی است ۲ زوج جوان اهل غیزانیه اهواز با هدف پیشگیری از شیوع کرونا مراسم جشن ازدواج خود را لغو نمودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی