1500 امدادگر هلال‌احمر اصفهان در ایام نوروز خدمات ارایه می‌کنند


1500 امدادگر هلال‌احمر اصفهان در ایام نوروز خدمات ارایه می‌کنند

اصفهان- ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از آماده باش و مشارکت یک هزار و 500 امدادگر و نیروی کمک‌رسان در این استان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

داریوش کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نوروزی ۱۴۰۰ از ۲۵ اسفند امسال آغاز شد و تا ۱۵ فروددین سال آینده ادامه خواهد یافت و در قالب این طرح نیروهای این نهاد برای امدادگری و کمک‌رسانی به مردم در هرگونه حوادث طبیعی و غیرطبیعی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: آماده باش و کمک‌رسانی نیروهای امدادی هلال احمر بصورت ۲۴ ساعته است و در هر نوبت بالغ بر ۳۲۰ نفر فعالیت می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: ۴۲ پایگاه امدادی ثابت و یک پایگاه امداد هوایی در این استان در مدت یاد شده فعالیت دارند و تمامی خودروها و وسایل امدادی مورد نیاز در روزهای گذشته مورد بازبینی و بهسازی قرار گرفت.

به گفته کریمی، علاوه بر این تعداد ۲۶ شعبه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در طول ایام عید فعال خواهند بود تا به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

وی با اشاره به اینکه شماره ۱۱۲ مربوط به جمعیت هلال احمر است گفت: امدادرسانان این جمعیت در کمترین زمان برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی در محل سوانح حضور می‌یابند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: در همین ارتباط دوره‌های آموزشی تخصصی و افزایش مهارت برای داوطلبان و امدادگران در روزهای اخیر برگزار شد تا با مشارکت و همکاری هموطنان شاهد حوادث و آسیب‌های کمتری باشیم.

بیش از ۲۴ هزار امدادگر ، نجاتگر و داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک موقوفه قدیمی در گلپایگان پس از 220 سال به ثبت رسید