ارائه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم در ایام نوروز


ارائه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم در ایام نوروز

قم-ایرنا- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی این جمعیت در ایام نوروز خبر دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان داشت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

علیمردانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به منظور کاهش آلام هموطنان و نیاز مبرم آنها به تجهیزات پزشکی، بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر همه روزه ایام نوروز پاسخگوی مراجعین خواهد بود چرا که یکی از واحدهای اثرگذار هلال احمر در کاهش بیماری کرونا و دغدغه‌ خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط داوطلبان و خیرین به صورت داوطلبانه است، بیان کرد: تا کنون بیش از ۱۴ هزار تن از خدمات این بانک بهره‌مند شده‌اند که از تلاش‌ها و زحمات داوطلبان و خیرین کمال تشکر را دارم و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند./


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

100 معدن در استان قم فعال است