اعمال محدودیت کرونایی در گرو رفتار اجتماعی شهروندان، شاهین‌شهر و میمه


رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه از احتمال تغییر رنگ‌بندی و...
رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه از احتمال تغییر رنگ‌بندی و اعمال قوانین سختگیرانه و محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خبر داد و گفت: شاخص‌های سه روز ابتدای سال با توجه به تنوع قومی و مهاجرپذیر بودن شهرستان خبر از تهدید سلامت فردی و عمومی شهروندان می‌دهد.

اسفندیار تاجمیری در گفت وگو با ایسنا با قدردانی از همراهی صبورانه شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا در سالی که گذشت، اظهار کرد: در اخبار منتشر شده رنگبندی تعدادی از شهرستان‌های استان از کم خطر به وضعیت پرخطر نارنجی و قرمز تغییر کرده و با توجه به بروز تلفات جانی، ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی شده‌اند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ساختار اجتماعی شهرستان، افزود: از ابتدای سال نو، بیشتر نهادهای اجرایی و اداری در بخش‌های مختلف برای تداوم وضعیت نسبتا باثبات فعلی، در تلاشند و شهروندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز از مسافرت و مهمان پذیری و جلوگیری از دورهمی های خانوادگی یاری‌رسان ستاد مقابله با کرونا در شهرستان باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر تنوع جمعیتی شهرستان، گفت: آمار و شاخص‌های سه روز ابتدای سال با توجه به تنوع قومی و مهاجرپذیر بودن شهرستان خبر از تهدید سلامت فردی و عمومی شهروندان می‌دهد.

وی اعمال محدودیت کرونایی را در گرو رفتار اجتماعی مردم شاهین‌شهر و میمه دانست و ابراز امیدواری کرد؛ شهروندان شهرستان در ایام باقیمانده تعطیلات نوروزی با نمایش اخلاق، عقلانیت و حس مسئولیت پذیری اجتماعی خود در مدیریت شاخص‌های بیماری کووید ۱۹ از تشدید رنگبندی و در پی آن اعمال محدودیت‌های کرونایی و قوانین سختگیرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته