معرفی دستگیره الکترونیکی + راهنمای خرید


معرفی دستگیره الکترونیکی + راهنمای خرید

نیاز به امنیت یکی از پر اهمیت ترین و پایه ای ترین نیازهای انسان است به طوری که در سلسله مراتب هرم مازلو پس از نیاز به غذا، آب و تنفس در جایگاه دوم قرار گرفته است. همه انسان ها در زندگی نیاز به امنیت دارند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت کارن، در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی و بروز شدن زندگی انسان، انسان همواره تلاش بر بهبود کیفیت زندگی خود داشته و در این مسیر دست به ساخت تکنولوژی هایی زده که تا همین ۳۰ یا ۴۰ سال پیش یک آرزو، خیال یا امری دست نیافتنی بود.

یکی از تکنولوژی های مدرن و کاربردی که در سال های اخیر به بازار معرفی شده، دستگیره الکترونیکی یا دستگیره دیجیتال است که در این مقاله تلاش شده است به معرفی کامل، جامع و کاربردی از این محصول زیبا و کاربردی بدهیم و بگوییم چرا هر خانه ای به یک قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال نیاز دارد.

دستگیره الکترونیکی یا دستگیره دیجیتال چیست؟

دستگیره دیجیتال در حقیقت به نوعی از یراق های امروزی گفته می شود که دسترسی به آن از طریق رمز، اثر انگشت و یا کارت های RFID یا مثل آن است. یعنی شما به راحتی می توانید با یکی از حالات و یا ترکیبی از چند حالت ذکر شده به دستگیره دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

امروزه فراموش کردن قفل کردن درب یا گم کردن و جا گذاشتن کلید یکی از مشکلات اکثر مردم است که باعث نگرانی همه شده است اما به لطف تکنولوژی های جدید مثل دستگیره دیجیتال با قیمت های مناسب، این مشکل کاملا حل شده. به طوری که این قفل ها و دستگیره های دیجیتال به طور خودکار و بدون تماس با آنها و با روش های ذکر شده باز و بسته می شوند.

دستگیره دیجیتالی از نظر کیفیت نیز انواع مختلف دارد و در کشور های مختلف همچون چین، کره، تایوان و کشورهای اروپایی و آمریکایی ساخته می شود. از برندهای معروف دستگیره الکترونیکی می توان به دستگیره دیجیتال سامسونگ، دستگیره دیجیتالی یال، دستگیره دیجیتالی فیلیپس و یوکا و ... اشاره کرد که هر یک از این دستگیره ها با گارانتی های مختلف ارائه می شود.

دستگیره های دیجیتال در انواع مختلف و شکل ظاهری متفاوت و هم چنین رنگ بندی متفاوت ارائه می شوند.

معرفی دستگیره الکترونیکی + راهنمای خرید

امروزه با پیشرفت صنعت الکترونیک، دستگیره الکترونیکی برای ایجاد حفاظت بهتر و بیشتر از مکانهای خصوصی و نیز ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای همه افراد، طراحی شده اند. دستگاه دستگیره الکترونیکی بر روی درب های ورودی نصب می شود و مزیت های بسیاری دارد که از جمله آن میتوان به استفاده در مکانهایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد،اشاره کرد.

در قسمت های بعدی به مزیت های بیشتر قفل الکترونیکی اشاره خواهیم کرد. دستگیره الکترونیکی، دارای یک میکروکنترولر و حافظه طراحی شده، یک میکروکنترلر ۸۰۵۱ که به عنوان مرکز فرماندهی است و اجزایی مانند کارت ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند. فرمان باز و بسته شدن را صادر می کنند. حافظه این دستگاه ها برای حفظ اثر انگشتها و رمزهای تعریف شده برای ورود افراد مجاز می باشد.

دستگیره های الکترونیکی در انواع مختلف کارتی، رمزی، اثر انگشت و تشخیص چهره می باشند. این دستگیره های هوشمند با برخورداری از ظاهری زیبا و کاربر پسند توانسته است گامی بزرگ در زمینه مدیریت تردد افراد و امنیت در اتاق های حساس و خصوصی بردارند.

چرا هر خانه ای به قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال نیاز دارد؟

تکنولوژی قفل و دستگیره الکترونیکی بسیار جالب و کاربردی است و همانطور که قبلا اشاره شد مزیت های بسیار خوب و مناسبی نسبت به قفل و کلیدهای مکانیکی و قدیمی دارد.

از مهم ترین مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· امنیت فوق العاده انواع قفل الکترونیکی به طوری که هر نوع ورود غیر مجاز را غیر ممکن می کند.

· ظاهر زیبا و لوکس و به دنبال آن زیبایی که به محیط منزل یا محل کار شما می بخشد.

· امکان اتصال به آن از چندین روش مختلف مثل رمز، اثر انگشت، کارت و...

· امکان ثبت ورود و خروج ها و گرفتن گزارش.

· بی نیازی از همراه داشتن کلیدهای مکانیکی و از بین رفتن ریسک جاگذاشتن یا گم کردن آنها و پشت درب ماندن.

· این قفل ها مزایای بی شمار دیگری مثل قفل خودکار، قفل کودک و ... دارند که در اینجا به دلیل طولانی شدن و وابسته بودن برخی از این امکانات به مدل قفل انتخابی از گفتن آن خودداری می کنیم.

معرفی دستگیره الکترونیکی + راهنمای خرید

اکنون با برخی مزیت های دستگیره دیجیتال آشنا شدیم و تا حدودی متوجه این موضوع شدیم که چرا استقبال مردم از استفاده از دستگیره الکترونیکی روز به روز بیشتر شده است. به طوری که پیش بینی می شود که در سال های آتی احتمالا اکثر منازل به انواع دستگیره و قفل الکترونیکی مجهز خواهند شد.

مجموعه بزرگ کارن به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری قفل‌های دیجیتال YALE (یال) و زیرمجموعه‌ی کمپانی اسا ابلوی سوئد در ایران خدمات پس از فروش قفل و دستگیره الکترونیکی خود را به شرح زیر ارائه می دهد:

. ۱۲ ماه گارانتی تعویض از زمان خرید قفل دیجیتال و نصب آن

. ۱۵ سال خدمات پس از فروش

. پشتیبانی ۲۴ ساعته شرکت کارن

همچنین شما می توانید برای مشاوره و خرید در مورد قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال از مشاوره ۲۴ ساعته شرکت قفل دیجیتال کارن /https://karenddl.com استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این فرصت‌ها را زیر نظر بگیرید / کدام میم کوین ها شانس صعود انفجاری دارند؟