سرپرست میراث فرهنگی قم معرفی شد


سرپرست میراث فرهنگی قم معرفی شد

قم- ایرنا- در دیدار محمد عظیمی‌پناه مدیر کل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با استاندار قم‌  علیرضا ارجمندی به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی شد.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این دیدار امانتداری، پاک‌دستی و تعهد را از ویژگی‌های ضروری برای مسئولیت در نظام جمهوری دانست و گفت: مدیریت استان نیز از مسئولانی که در پیشبرد برنامه‌های دولت اهتمام داشته باشند حمایت می‌کند.

بهرام سرمست با اشاره به جایگاه زیارتی استان قم، افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش ماندگاری زائران یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مورد اهتمام دستگاه‌های ذیربط قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اولویت توسعه مناطق گردشگری در استان قم در راستای توسعه مناطق روستایی، افزود: با توجه به تجربیات سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی قم، امیدواریم توجه به زیرساخت‌های گردشگری به‌صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

علیرضا ارجمندی به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی شد؛ پیش از این حمید یزدانی ،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم بود./


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مجمع مدرسین: مرحوم حسینی کاشانی از اصول اصیل انقلاب کوتاه نیامد