گفتمان مهدویت را با کلام شهدا در جامعه تقویت کنیم


گفتمان مهدویت را با کلام شهدا در جامعه تقویت کنیم

کرج - ایرنا- خواهرشهیدان فهمیده گفت: گفتمان مهدویت را درجامعه با کلام شهدا تقویت کنیم تا افراد از طریق فرازهایی از وصیتنامه شهدا با فرهنگ انتظارآشنایی بیشتری پیدا کنند.

فرشته فهمیده روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج)، اظهار داشت: بیان و انتشار فرازهایی از وصیتنامه شهدای کشور از جمله استان البرز با موضوع امام زمان (عج) در کلام شهدا می تواند درترویج گفتمان مهدویت موثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا دراندیشه بلند و تابناک امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه ای برخوردارند،خاطرنشان کرد: گفتمان مهدویت باید درجامعه نهادینه شود زیرا دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن دین در بین کودکان، نوجوانان و جوانان کشورهستند.

فهمیده بیان داشت: همه خانواده های معظم شهدا انتظار دارند که گفتمان مهدویت با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات گروه های مختلف سنی درجامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه همه ما باید ولایت مداری را از شهدا بیاموزیم، اضافه کرد: ترویج گفتمان مهدویت با حضورکارشناس مذهبی با موضوع مهدویت، مرجعیت و تقلید و همچنین ولایت مداری درخنثی سازی توطئه های ضد دین و انقلابی دشمنان درایران اسلامی و حتی جهان اسلام دارد.

فهمیده تصریح کرد: درشرایطی که وهابیت سعی دارد با مخدوش کردن موضوع مهدویت و شبهه ‌افکنی دراین موضوع برخی افکار و اندیشه ‌های شیطان ‌پرستی را رونق دهد باید از هر فرصت مذهبی برای آشنایی افراد بویژه نسل آینده با پیام و محور مهدویت بهره گرفت.

وی یادآورشد: ما میراث دار خون پاک شهیدان هستیم و به توصیه های دینی و انقلابی آنان گوش فرا می دهیم تا آسیب نبینیم.

خواهرشهیدان فهمیده ادامه داد: دشمنان می‌کوشند تا مسیر اهل بیت (ع)را تحریف کنند اما اقشار مختلف درجامعه اسلامی با هوشیاری تمام دسیسه‌های بدخواهان را می‌شناسند و آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارند.

وی تاکید کرد: تلاش استکبار جهانی براین است تا از طریق مبادی تبلیغی از جمله فضای مجازی با الگوسازی جهت‌دار مردم به‌ویژه جوانان را از اعتقادات خود منحرف کند و از این منظر رسالت بزرگی امروز برعهده فرهنگیان، جامعه شناسان،اهالی هنر واندیشه، سیاست ورزان و گروه‌های مرجع فکری و رفتاری درجامعه است.

شهید محمد حسین فهمیده از شهدای شاخص دفاع مقدس است که در ابتدای جنگ تحمیلی در ۱۳ سالگی با بستن نارنجک به خودش تانک دشمن را منهدم کرد و امام خمینی (ره) وی را رهبر نامید.

داود فهمیده نیز در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر ۲ در منطقه حاج عمران بر اثر اثابت ترکش به شهادت رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام آمادگی البرز برای میزبانی دور نهایی بیسبال مردان ایران