6000 بسته معیشتی توسط صنایع مس در بین نیازمندان توزیع شد


6000 بسته معیشتی توسط صنایع مس در بین نیازمندان توزیع شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوای اسلامی گفت: صنایع مس در ایام شیوع کرونا، نیازمندان را فراموش نکرد و در چهارمین مرحله کمک های مومنانه، سطح کمک ها را به 6000 بسته افزایش دادند و نه تنها نیازمندان شهرستان رفسنجان و انار بلکه خراسان جنوبی، کرمان و... را پوشش می دهند.

حجت الاسلام"حسین جلالی" در حاشیه توزیع بسته های معیشتی (آغاز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه شرکت ملی صنایع مس ایران) در استان کرمان اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا در کشورمان شرایط اقتصادی مردم به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و خانوارهای متوسط آسیب دیدند چه برسد به خانواده های کم درآمد و سطح پایین جامعه.

وی عنوان کرد: چندین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه توسط مردم و خیران صورت گرفت اما مجتمع مس سرچشمه رفسنجان طی این دو سالی که درگیر کرونا هستیم، مستمندان و نیازمندان را فراموش نکرد و سعی کرد مرحمی بر زخم آنها باشد و چندین مرحله این اقدام از سوی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان صورت گرفت.

جلالی ادامه داد: این مرحله کار بسیار بزرگی انجام دادند و سطح کمک ها را به 6000 بسته افزایش دادند، نه تنها نیازمندان شهرستان رفسنجان و انار بلکه خراسان جنوبی، کرمان و... را پوشش می دهند که ارزش هر بسته حدود 6 میلیون ریال است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: این اقدام پسندیده در سال جدید و نیمه شعبان آمادگی برای ورود به مهمانی خدا ماه مبارک رمضان بوده و عیدی خوبی است که مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در قالب خدمات اجتماعی انجام می دهد. این کار پسندیده در کنار سایر کارهای خوبی که در بحث کمک به بیمارستان، توزیع اقلام بهداشتی و ... قرار گرفته است که نشان می دهد کمک به مستمندان نیز از نظر مجتمع مس سرچشمه دور نمانده است.

وی عنوان کرد: مجتمع مس رفسنجان در ایام کرونا خدمات شایانی انجام داده و جای تقدیر دارد به ویژه مدیران دلسوز و دغدغه مند مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که به کمک مردم شتافتند. امیدواریم این کار استمرار پیدا کند و بتوانیم بلای خانمان سوز کرونا را پشت سر بگذاریم و سالی سرشار از موفقیت، معنویت، رفاه و معیشت برای مردم داشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوران کرونا مجتمع مس سرچشمه دوشادوش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وارد عرصه شد و در تهیه و توزیع ماسک، اقلام بهداشتی و همچنین در کمک های مومنانه و... نمره قابل قبولی به خود اختصاص داد و باید گفت یک کار ارزشمندی انجام دادند که خیلی هم متأسفانه اطلاع رسانی صورت نگرفته است و خیلی از مردم از کارهایی که انجام شده اطلاع ندارند، اما امیدواریم بانیان خیر موفق و سرافراز و جزو سربازان امام زمان(عج) باشند.

وی اظهار کرد: یکی از روش های به کمال رسیدن و موفقیت، انفاق است. در سیره ائمه (علیهم السلام) هم این قضیه هست که شبانه درب خانه فقرا برای توزیع ارزاق حاضر می شدند و وقتی حضرت علی(علیه السلام) به شهادت رسیدند فقرا گفتند ما یک حامی را از دست دادیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

2 مجموعه ورزشی در شهربابک افتتاح شد