جیپ، پرفروش‌ترین برند استلانتیس در آمریکا در سه‌ماههٔ اول امسال


جیپ، پرفروش‌ترین برند استلانتیس در آمریکا در سه‌ماههٔ اول امسال

گروه خودروسازی جدید استلانتیس که از لحاظ میزان فروش در بازار اروپا گروه فولکس‌واگن را پشت سر گذاشته، طی سه‌ماههٔ نخست امسال در ایالات‌متحده هم اوضاع خوبی داشته است. در این مدت همهٔ برندهای گروه فیات-کرایسلر در آمریکا مجموعاً 469,651 دستگاه فروش داشته‌اند که 5 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان … The post جیپ، پرفروش‌ترین برند...

گروه خودروسازی جدید استلانتیس که از لحاظ میزان فروش در بازار اروپا گروه فولکس‌واگن را پشت سر گذاشته، طی سه‌ماههٔ نخست امسال در ایالات‌متحده هم اوضاع خوبی داشته است. در این مدت همهٔ برندهای گروه فیات-کرایسلر در آمریکا مجموعاً ۴۶۹,۶۵۱ دستگاه فروش داشته‌اند که ۵ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. دراین‌بین، جیپ با فروش ۱۹۷,۵۴۵ دستگاه و افزایش ۷.۶ درصدی، محبوب‌ترین برند استلانتیس در ایالات‌متحده بوده و پس از آن‌هم رم و دوج به ترتیب با ۱۶۲,۹۲۰ دستگاه و ۶۳,۹۸۸ دستگاه قرار دارند. در این سه ماه، کرایسلر هم ۳۹,۷۳۷ دستگاه فروش داشته درحالی‌که آلفارومئو با ۴,۶۴۶ دستگاه و فیات با تنها ۸۱۵ دستگاه، کم‌فروش‌ترین برندهای استلانتیس بوده‌اند.

جیپ، پرفروش‌ترین برند استلانتیس در آمریکا در سه‌ماههٔ اول امسال

کم‌فروش‌ترین خودروهای این گروه در سه ماه نخست امسال در ایالات‌متحده نیز آلفارومئو ۴C با ۲۴ دستگاه، فیات ۵۰۰L با ۶۹ دستگاه و فیات ۵۰۰X با ۲۶۵ دستگاه بوده‌اند. از سوی دیگر، در گروه استلانتیس پیکاپ‌های رم بیشترین خریدار را به سمت خود جلب کرده‌اند و ۱۴۸,۸۳۶ دستگاه فروش داشته‌اند و جیپ‌های گرند چروکی و رانگلر هم به ترتیب با فروش ۵۵,۱۹۸ دستگاه و ۴۹,۶۴۶ دستگاه در رتبه‌های بعدی قرار دارند. رئیس فروش FCA می‌گوید:

پس‌ازاینکه کووید همهٔ ما را شوکه کرد، طی این سه‌ماهه بازگشت بسیار قدرتمندی در آمار فروش داشته‌ایم. در کل این سه ماه تقاضای مصرف‌کنندگان برای برندها و محصولات ما بسیار قوی بوده است

جیپ، پرفروش‌ترین برند استلانتیس در آمریکا در سه‌ماههٔ اول امسال

نکتهٔ جالب در نمودار فروش فیات-کرایسلر اینکه در سه‌ماههٔ نخست امسال در آمریکا دو دستگاه دوج وایپر هم به فروش رسیده درحالی‌که تولید این سوپراسپرت در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. مشخص نیست که چگونه هنوز تعدادی وایپر نو در نمایندگی‌های دوج در سراسر آمریکا وجود دارد اما درهرصورت، این شرکت سال گذشته نیز چهار دستگاه و سال ۲۰۱۹ پنج دستگاه از این افعی را به فروش رسانده بود؛ اما وایپر تنها زامبی گروه استلانتیس نیست که در سه ماه اول امسال فروش داشته زیرا در این مدت یک دستگاه دوج دارت و یک دستگاه کرایسلر ۲۰۰ هم به فروش رسیده است.

جیپ، پرفروش‌ترین برند استلانتیس در آمریکا در سه‌ماههٔ اول امسال


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید پژو پارس در پایان خرداد به طور کامل متوقف می شود، نگاهی به گزینه های جایگزینی پارس