کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد


کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد

مشهد- ایرنا- رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: با افزایش روند شیوع کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه و شاندیز تعطیل شدند.

امید جلیلی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر تعطیلی تالارها، رستوران‌ها نیز فقط با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه فعالیت دارند.
وی ادامه داد: براساس بخشنامه استانداری خراسان ‌رضوی و ستاد استانی پیشگیری از کرونا، برخورد با تخلفات اصناف در این زمینه بر عهده تعزیرات حکومتی است لذا به تمامی دستگاه‌های ضابط از جمله مرکز بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف طرقبه شاندیز ابلاغ شده تا هرگونه تخلف به ویژه پذیرایی از مهمانان در تالارها را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اعلام کنند تا برخورد لازم و قانونی انجام شود.
رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: سلامت شهروندان مهمترین اولویت ماست و در این خصوص با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.
۸۰ تالار عروسی در شهرستان بینالود مجوز فعالیت دارند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۶۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۳ هزار و ۳۳۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون یک میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون ۱۲۸ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۶۴ نفر را در جهان بیمار کرده و جان ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۰۳ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۱۰۳ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۶۲ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا نیز در جهان تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با ۳۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۸۰۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و ۵۶۳ هزار و ۲۰۶ قربانی این بیماری، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای برزیل، هند و فرانسه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا جایگاه پانزدهم را در میان کشورهای جهان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی