مجوز قضاوت در رویدادهای بین المللی برای نمایندگان تکواندو خوزستان صادر شد


با پایان دوره هماهنگی داوران بین المللی تکواندو در کشور کره ، مجوز قضاوت...
با پایان دوره هماهنگی داوران بین المللی تکواندو در کشور کره ، مجوز قضاوت در رویدادهای بین المللی برای 4 داور خوزستان صادر شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اسماعیل اسفندیاری : رییس کمیته داوران ؛ با اتمام دوره هماهنگی داوران بین المللی تکواندو ( Refresher course ) در کشور کره جنوبی و برگزاری آزمون نهایی از سر فصل های ؛ قوانین مسابقه و تفسیر آن در بازی های المپیک و جهانی، قواعد پاراتکواندو، چارچوب و آداب داوری و حمایت از ورزشکاران، موارد بازبینی ویدئویی، موارد پزشکی و اضطراری، مدیریت مبارزات و شبیه سازی. اسماعیل اسفندیاری. داریوش یحیی .علیرضا داوودی پور و حسین اسدی. داوران بین المللی خوزستان
با موفقیت ۹۶ درصدی در آزمونهای فنی المپیک و پارا تکواندو ضمن دریافت گواهی قبولی پایان دوره از دکتر چو ( Dr. Chung won Choue ) رییس فدراسیون جهانی تکواندو، مجوز قضاوت در رویداد های بین المللی سال ۲۰۲۱ را دریافت نمودن.
همچنین اسفندیاری اذعان داشت ؛ این دوره به مدت دو روز و به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با ویروس کوید ۱۹ و قطع زنجیره بیماری کرونا بصورت وبینار و برخط به مدت دو روز از ساعت ۴ بامداد تا ۱۰ صبح به وقت ایران و به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار و داوران بین المللی استان برای قضاوت در سال پیش رو می بایست حداقل نمره ۷۵ از ۱۰۰ را اخذ می کردن.
اسفندیاری گفت؛ فرصت طلایی پیش آمده برای حضور داوران در این وبینار و بر خط بودن دوره هزینه های بسیاری را از دوش داوران آستان بر داشته و با دریافت مجوز قضاوت و اخذ مدرک این دوره یک نمره بسیار عالی در کارنامه ارتقاء خود به ثبت رساندن.

مجوز قضاوت در رویدادهای بین المللی برای نمایندگان تکواندو خوزستان صادر شد

48

کد خبر 1503794
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید