باقری: دولت در ماه رمضان عذر تقصیر به محضر ملت آورد


باقری: دولت در ماه رمضان عذر تقصیر به محضر ملت آورد

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت دوازدهم گفت: در فرصت ماه مبارک رمضان از افکار و خطای خود تبری جویید و عذر تقصیر به محضر ملت آورید.

به گزارش ایسنا، مهدی باقری در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس در نطق میان دستور خود گفت: برخی کارکردهای این دولت و دولت‌ها و مجالس گذشته درس عبرتی برای کارگزاران نظام و به ویژه ما وکلای ملت و دولت‌های آینده است. خدمت به محرومین و اُنس با کوخ نشینان تنها راه سعادت و آخرت ماست.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما برخی جوانان و توان فرزندانمان را فراموش کردیم. گویا از پناه ملت به درآمدند و به آغوش غرب پناهنده شدند. تعطیلی کارخانه‌ها و پرپر شدن فخری زاده‌ها و منهدم شدن آثار تلاش دانشمندان هسته‌ای نمونه ثمرات برجام بود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات در تذکری به مسئولان دولت بعدی گفت: دولتمردان آینده بدانید که جوان ما توانمند است، ماهواره و موشک می‌سازد و برایمان انرژی هسته‌ای به ارمغان می‌آورد. آغوش جوانان مومن، محرومین و مستضعفین همان پناه خداست که اگر به آنها پناهنده شویم، قطعا در سایه رحمت و فضل خدا چشمانمان به سربلندی کشور روشن خواهد شد. مصیبت آنجا بود که مجالس و دولت‌ها از این مسیر منحرف شدند.

باقری ابراز عقیده کرد: قدرتمندان ثروت افسانه‌ای اندوختند، حقوق‌های نجومی عادی شد، تصمیمات مهم کشور پنهان ماند و نهایتاً در چند دقیقه تعیین تکلیف ناجوانمردانه شد. دار و ندار بخشی از مردم زنجان و بلکه ایران در بورس به تاراج رفت. سرمایه کشور را به بهانه تامین ارز برای تامین کالاهای اساسی به یغما بردند و از محل بی‌تدبیری رانت‌های بزرگ ایجاد شد و سوء مدیریت چنان بیداد کرد که مسئله نظام به تامین مرغ، روغن، تخم مرغ و غیره تنزل یافت.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چه انتظاری است که پولی برای آبادانی نقاط محروم کشور بماند. دولت مانند همیشه بهانه ضعف توان مالی را به نمایندگان مردم ارائه کرد. جای خالی مفسدین و منافقین اقتصادی را امثال بدهکاران مهریه در زندان ها پر کردند. مستضعفین گرفتار جرایم جزئی که ناشی از فقر بود به حبس رفتند و گردن فرازان با جسارت و قباحت از چنگ قانون و عدالت گریختند. آن کسی که بنا بود برای مردم خانه بسازد افتخار می‌کند که کاری نکرده است.

باقری گفت: توصیه مومنانه به رئیس جمهور و تمام مسئولان دولت، جبران مافات در فرصت باقی مانده است. در فرصت ماه مبارک رمضان از خطای خود تبری جویند و عذر تقصیر به محضر ملت آورند، باشد که با عنایت مردم توفیق یابند و به شرط آنکه در مدت باقی مانده به اصلاح امور بپردازند و در چنین فرصتی خداوند از خطای ایشان درگذرد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به دولت آینده، گفت: عبرت بگیرید از فراموشی وظایفتان در قِبال مردم و عبرت بگیرید، از دل بستن و دلدادگی به دشمنان ایران اسلامی و بدانید که به نمایندگی از مردم و در راه تامین منافع ملت با هیچ کس تعارف نداریم و با جدیت بر عملکرد تمام مجرمان، نظارت خواهیم داشت.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاچاق در صنعت نساجی مساوی با مرگ 700 هزار شغل در کشور