63 بیمار کرونایی در بیمارستان سینای شهرستان کارون بستری هستند


63 بیمار کرونایی در بیمارستان سینای شهرستان کارون بستری هستند

اهواز - ایرنا - رییس بیمارستان سینا در شهرستان کارون از بستری 63 بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف این بیمارستان خبر داد وافزود: بار روزانه مراجعات به بیمارستان، سینوسی و متغیر بوده و نمی توان با قاطعیت درباره روند کاهشی یا افزایشی بیماری اظهارنظر کرد.

کریم بیت سیاح سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۸ تخت آی سی یو در این بیمارستان موجود است که در برخی روزها تعدادی از آنها خالی می شوند اما بلافاصله بیمار جایگزین می شود.

رییس بیمارستان سینا شهرستان کارون با اشاره به اجرای طرح تجویز رمدسیویر و نتایج مثبت آن در بیمارستان گفت: این طرح به خوبی جوابگو بود و ظرفیت سازی تخت های بیمارستانی را به همراه داشت هر چند به پرستاران فشار وارد شد.

وی با اشاره به کمبود پرستار در این مرکز درمانی افزود: ما نیز همچون دیگر مراکز درمانی استان و حتی کشور با کمبود نیروی پرستار مواجه هستیم اما با این وجود پرسنل بیمارستان تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به بیماران انجام می دهند.

بیت سیاح عنوان کرد: خوشبختانه به لحاظ دستگاه اکسیژن ساز هیچ مشکلی نداریم و دانشگاه علوم پزشکی اهواز حمایت خوبی در این زمینه از ما داشته است.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۵ شهرستان نارنجی هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی