صندوق کارآفرینی 21 طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کند


صندوق کارآفرینی 21 طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کند

ایرنا- یاسوج- مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در این استان از ابتدای سال 97 تاکنون اجرا شده است.

ارسلان حسن‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این طرح ها افزون بر۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:بیشتر این طرح‌ها در روستاها هدف گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال‌ و رونق اقتصادی برای روستاییان اجرا شده است.


مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های گردشگری در مناطق شهرستان مارگون، دهنو بویراحمد، کوخدان شهرستان دنا، روستای پهریز شهرستان باشت، روستاهای شهرستان‌های چرام و گچساران اجرایی شده است.


حسن پور عنوان کرد: از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید تاکنون ۵۰۰ طرح صنایع‌دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که برای اجرای این طرح ها افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.


وی ابراز داشت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی صنایع‌دستی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال ۱۴۰۰ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تمدن گردشگری و برگزاری جشنواره‌های گردشگری با مشارکت صندوق کارآفرینی کشور بعد از بیماری کرونا در این استان برگزار می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از ۲ هزارو ۵۰۰ جاذبه گردشگری طبیعی،تاریخی و مذهبی هر ساله میزبان سیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است.

طبیعت چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در تمامی فصول سال جاذبه های چشم نواز برای گردشگران و طبیعت دوستان دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تکریم ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد به بهانه مبارزه با کرونا