شهروندان قزوینی اهدای خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنند


شهروندان قزوینی اهدای خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: با توجه به نیاز دائمی بیماران به فرآورده های خونی و کاهش مراجعات، از شهروندان استان تقاضا می شود تا اهدای خون در ماه مبارک رمضان را فراموش نکنند.

دکتر مریم مدرسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های انتقال خون ثابت و سیار در استان قزوین در ماه مبارک رمضان آماده پذیرش و خونگیری از اهداکنندگان هستند.

این مسوول به ساعات کاری پایگاه های انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پایگاه ثابت قزوین هر روز در ۲ نوبت در ساعات ۸ تا ۱۳:۳۰ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰ و پایگاه ثابت تاکستان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ دقیقه پذیرای مراجعه کنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: پایگاه های سیار خون گیری نیز روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در آوج و روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ در بوئیین زهرا آماده خون گیری هستند.

مدرسی خاطرنشان کرد: در پایگاه های ثابت و سیار خونگیری تمامی شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و موارد پزشکی لازم رعایت می شود و اهداکنندگان در این خصوص نباید هیچ دغدغه ای داشته باشند.

وی همچنین گفت: تمهیدات لازم برای جریمه نشدن خودروی اهداکنندگان خون در ساعات ممنوعیت تردد شبانه اتخاذ شده است و پس از اهدا برگه ای به آنها ارایه می شود که می توانند در صورت جریمه شدن به پلیس راهور نشان داده و جریمه آنان حذف شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

317 اثر به مرحله داوری هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین رسید