جذب اعتبار احداث باند دوم محور جیرفت - فاریاب پیگیری می‌شود


جذب اعتبار احداث باند دوم محور جیرفت - فاریاب پیگیری می‌شود

جیرفت - ایرنا - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جذب اعتبار احداث باند دوم محور جیرفت - بلوک - فاریاب از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

ذبیح الله اعظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جاده جیرفت - بلوک به جاده مرگ معروف است، از پیگیری برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای رفع مشکل این محور با مشارکت متخصصان حوزه راه و راهداری انجام شد.

وی برنامه ریزی مشکلات فعلی محور جیرفت - بلوک - فاریاب را در سه فاز اعلام کرد و افزود: فاز نخست شامل زیرسازی و آماده کردن آسفالت است که تا خرداد ماه سال جاری تکمیل و هرچه سریع تر آسفالت می شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فاز دوم احداث باند دوم محور جیرفت به فاریاب شامل پل های نیمه تمام است و زمانبندی ۶ تا ۹ ماه برای رفع این مشکل توسط سازمان راهداری جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.

وی به فاز سوم برنامه رفع مشکل محور جیرفت - بلوک - فاریاب اشاره کرد و این فار را شامل ۱۳ کیلومتر برشمرد و افزود: در این قسمت هیچ فعالیتی انجام نشده از این رو انجام فعالیت های عمرانی در این محور طبق زمانبندی تا پایان سال و بخشی در سال آینده انجام می شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به پیگیری مشکل محور جیرفت - بلوک - فاریاب از طریق وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و از سفر معاون راهداری کشور به منطقه جنوب کرمان طی روز گذشته خبر داد.

وی افزود: معاون سازمان راهداری کشور از نزدیک نقطه به نقطه مناطق پرخطر محور جیرفت - بلوک - فاریاب را بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

اعظمی با اشاره به پیگیری مصوبات این سفر تا به نتیجه رسیدن هر فاز گفت: ایمن شدن این مسیر پرتردد خواسته بحق مردم است لذا پیگیر رفع این مشکل هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آرمان‌های والای امام‌خمینی به عمق دل های آزادیخواهان جهان نفوذ کرد