پلیس شهرستان خرمدره سارقان سیم برق شبکه هوایی را دستگیر کرد


پلیس شهرستان خرمدره سارقان سیم برق شبکه هوایی را دستگیر کرد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: سارقان سیم‌های برق شبکه هوایی به همراه مالخر از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره از توابع این استان دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی در سطح شهرستان خرمدره، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، موضوع را به منظور رسیدگی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت سیم برق شبکه هوایی در این شهرستان با رصد و اشراف اطلاعاتی، دریافتند که سرقت سیم های برق در شبکه هوایی در یکی از استان های همجوار استان زنجان نیز اتفاق افتاده است.

خانی پور، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره در این بررسی‌ها به دست داشتن چند سارق غیربومی در این سرقت‌ها رسیده و با نیابت قضایی به یکی از استان های همجوار اعزام و با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند در این رابطه یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره موفق شدند ۲ همدست این سارق را نیز به همراه مالخر دستگیر و برای رسیدگی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند، افزود: این متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به سرقت بیش از ۲۰ فقره سیم برق شبکه هوایی در شهرستان های خرمدره و ابهر از توابع استان زنجان و شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مالخر نیز در این بازجویی ها به خرید سیم های برق مسروقه از این سه سارق اعتراف کرد، گفت: پس از تشکیل و تکمیل پرونده، این سه سارق به همراه مالخر به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی تحویل شدند.

خانی پور، افزود: شهروندان به هشدارهای انتظامی و آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه جدی داشته و آنها را کاربردی و عملیاتی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت مجرمانه موضوع را هر چه سریع‌تر از طریق با سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به منظور برخورد صورت بگیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صفحه اول روزنامه های استان زنجان 11 مرداد 1400