اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند


اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند

مراغه - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: اسامی 9 نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی امور خیریه از سوی این اداره به اداره کل ارسال شده بود که از سوی کمیسیون امور خیریه استان تایید و معرفی شدند.

حجت الاسلام فریدون مطهری روز پنجشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی و معرفی اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان که در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) اظهار کرد: حبیب مرقع، سیدعلا الدین نقیبی، خامنه، علی امیری، جمال نیک سرشت، کریم اصغروند و خانم ها کتابچی، توکلانی و عیدی به عنوان ۹ عضو شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان معرفی شدند.

وی گفت: هدف از راه اندازی این مجموعه در سراسر کشور مدیریت و ساماندهی امور خیریه و همچنین شناسایی بهتر آسیب های اجتماعی برای رفع مشکلات آنان است.

وی افزود: اعضای شورا را داوطلبان و علاقه مندان به امورات خیریه تشکیل می دهند و این اعضا باید توانایی جذب مشارکت های مردمی را داشته باشند.
اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند
توزیع ۵ هزار و ۳۵۰ بسته کمک معیشتی سوی اداره اوقاف و امور خیریه مراغه
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به همت نیت موقوفات و همراهی خیران در بین نیازمندان و افرادی که از سوی مساجد وگروه‌های جهادی معرفی می شوندف توزیع شده است.

حجت الاسلام مطهری گفت: ارزش ریالی این تعداد بسته نزدیک به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۵ هزار بسته سال گذشته توزیع شده و امروز به نیت موقوفات مربوط به ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته شامل برنج، روغن، مرغ، تخم مرغ و قند تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه و سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه برگزار شد، احکام اعضای هماهنگی امور خیریه شهرستان اعطا شد.

شهرستان مراغه دارای ۶۹۴ موقوفه شامل ۲۳۷ موقوفه دارای رقبه، ۳۷۷ مسجد، ۸۰ حسینیه و یک هزار و ۹۶۸ رقبه بوده و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب معرفی گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی