کارگران اجازه نداده اند کرونا تولید را متوقف کند


کارگران اجازه نداده اند کرونا تولید را متوقف کند

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگران به طور شبانه روز، در سرما و گرما و هر وضعیت پرخطری حتی در دوره گرفتاری و درگیری اهل زمین با ویروس پیچیده ، هزار چهره و مرگبار کرونا از پا نمی نشینند و با تحمل همه رنج ها اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهند.

به کزارش ایرنا، حسین کلانتری روز جمعه در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و در این پیام آورده است: یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

وی ادامه داد: مردم با بهره مندی از نتیجه کار مستمر ، موثر و مسئولانه نیروهای فعال، متعهد و دلسوز نیازهای زندگی خود را تامین می نمایند.

کلانتری همچنین تاکید کرد: نتیجه تحرک،پویایی، خلاقیت و نوآوری در تولید آسایش همگانی درپی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمددر این پیام آورده است: اینجانب وظیفه خود می دانم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک عرض نمایم.

وی ابراز داشت: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها ، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه کارگران سختکوش و بزرگوار استانمان، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل می نمایم.

کلانتری ادامه داد: زنده و جاودان است یاد کارگران شهیدی که جان خود را فدای پیشرفت کشور نمودند و خانواده های گرانقدرشان شایسته هرگونه تکریم اند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار ،سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان وافراد کارآفرینی است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازدید ارزیابان میراث جهانی یونسکو از کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت