خدمت رضوی و کرامت حسنی توسط خادمیاران منطقه 12 تهران رقم خورد


خدمت رضوی و کرامت حسنی توسط خادمیاران منطقه 12 تهران رقم خورد

به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، دفتر آستان قدس رضوی منطقه 12 تهران با همیاری خادمیاران و مساعدت خیرین، خدمت رسانی را شتاب داد و در چند اقدام خداپسندانه به محله های تهران خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خادمیاران و خیرین منطقه ۱۲ تهران در اولین اقدام تعداد ۲۰۰ پرس غذای گرم همراه با نوشیدنی که در آشپزخانه رضوی طبخ شد در بین نیازمندان محله وحدت اسلامی منطقه توزیع کردند.

همچنین چند پرس چلوکباب طبخ و به طور سفارشی آماده و جهت چند خانواده نیازمند دارای فرزند معلول در نظر گرفته شد تا اطعام حسنی توسط خادمیاران با حفظ کرامت نیازمندان انجام شده و غذاها به درب منازل خانواده ها تحویل داده شود.


از دیگر اقدامات دفتر آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ماه مبارک رمضان، قربانی یک رأس گوسفند به نام کریم اهل بیت(ع) بود که پس از بسته بندی و الصاق برچسب اهدایی امام رضا علیه السلام بین خانواده های کم برخوردار منطقه توزیع شد.


پیرو منویات تولیت آستان در خصوص رسیدگی به امور خادمیاران حضرت، از آنجایی‌که یکی از خادمیاران در پیچ و خم مشکلات زندگی و هزینه درمان بیماری کرونای خانواده نیاز به حمایت داشت، مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تهیه و تقدیم این خادمیار مخلص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شد.


از دیگر اقدامات خادمیاران منطقه ۱۲، تامین هزینه گفتار درمانی یکی از نونهالان نیازمند منطقه و سفارش و پرداخت هزینه کمربند طبی به یکی از محرومین مبتلا به بیماری راشیتیسم بود. علاوه بر این، در بخش بهداشت و درمان نیز بالغ بر ۵ میلیون و پانصد هزار تومان کمک هزینه شد.


همه فعالیت ها و خدمات رضوی انجام شده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و به تاسی از امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام، با حفظ شان و کرامت خانواده های نیازمند صورت گرفت و تمامی هزینه ها نیز توسط خیرین نیکوکار تامین شد.

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهدای کتاب به گرم خانه های شهر تهران / انجام کمک های مومنانه به خانواده های کم بضاعت