حوادث هفته گذشته اصفهان یک کشته و هشت مصدوم داشت


حوادث هفته گذشته اصفهان یک کشته و هشت مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- سوانح هفته گذشته اصفهان شامل حوادث رانندگی، آتش‌سوزی و سقوط به فوت یک تن و مصدوم شدن هشت تَن دیگر شد.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در ۲ روز پیاپی ماموریت‌های مشابه و در یک خیابان شهر اصفهان یعنی خیابان صمدیه لباف انجام داد که هر ۲ ماموریت برای نجات احشام سقوط کرده در چاه بودند، ۲ حلقه چاه که هر دو ۳۰ متر عمق داشتند و یکی منجر به تلف شدن یک راس اسب شد ولی در دیگر حادثه یک راس گوسفند زنده و سالم از چاه خارج شد.

وی درباره تخریب یک ساختمان ۲ طبقه در ملک شهر اصفهان و حضور نیروهای ایستگاه شماره ۱۸ در محل نیز یادآورشد: در این حادثه هیچ فردی در ساختمان حضور نداشت.

کاوه آهنگران به واژگونی خودروی سمند در جاده انرژی اتمی اشاره و تصریح کرد: پس از اعلام این حادثه، تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲۳ (شهید کشوری) به محل اعزام شدند و ضمن ایمن‌سازی محل، راننده سمند را که مصدوم شده بود به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی در ادامه افزود: هفته گذشته یک مورد حریق در دامداری همجوار انبار جمع‌آوری ضایعات واقع در خیابان بهارستان غربی خیابان امین به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ تیم آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره ۱۸ (شهرک نگین) و ۱۰ (خیابان امام خمینی(ره)) به محل حریق اعزام و آتش را مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۲ کارگر جوان این دامداری در اتاق کنار محل آتش‌سوزی در شرایطی که در آن قفل شده و مملو از دود ناشی از حریق بود حبس شدند و احتمال خفگی هر ۲نفر نیز وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه این دو کارگر توسط آتش نشانان ایستگاه ۱۸ نجات یافتند عنوان کرد: در این حریق به دام‌های موجود در دامداری آسیبی وارد نشد.
کاوه آهنگران از سقوط یک کارگر ۶۶ ساله در چاهک آسانسور یک ساختمان پنج طبقه در خیابان میرزاطاهر خبر داد و گفت: این فرد از ارتفاع نزدیک به ۱۴ متر سقوط داشت و به دلیل شدت برخورد با زمین در دم فوت کرده بود.
وی اضافه کرد: پیکر فرد فوت شده توسط آتش نشانان به طبقه همکف منتقل و به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی تحویل داده شد.

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با محافظ های کنار جاده در محور نایین به اردستان روبروی روستای حسین‌آباد در شب گذشته گفت: در این حادثه پنج نفر شامل دو مرد، دو زن و یککودک مصدوم شدند.

عباس عابدی افزود: ۲ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند که چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل کردند اما راننده ۴۲ ساله برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد و در محل به صورت سرپایی درمان شد.

علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تشنج در حاشیه‌ی پارک ملی کلاه قاضی