واکسیناسیون یکهزار و 500 جانباز 50 درصد استان تهران آغاز شد


واکسیناسیون یکهزار و 500 جانباز 50 درصد استان تهران آغاز شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: یکهزار و 500 جانباز 50 تا 70 درصد زیر پوشش این اداره کل در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد که حدود 500 نفر آنان در شهرستان ری و بقیه در سایر شهرستانهای این استان هستند.

به گزارش روز یکشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، عبدالله مرتضوی با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت شهید مبارکی در شهرستان ری ضمن بازدید از فرآیند واکسیناسیون ایثارگران هدف، اظهار داشت: واکسیناسیون جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد برای ایمن سازی در برابر ویروس همه گیر کرونا آغاز شده و افراد مشمول با با حضور در مراکز بهداشتی منتخب در برابر ویروس کرونا ایمن‌سازی می‌شوند.
وی افزود: پیش از این حدود ۵۰۰ نفر از ایثارگران استان شامل جانبازان قطع نخاع، شیمیایی شدید، سه عضو قطع شده و بیشتر و همچنین والدین دارای ۲ شهید دربرابر کرونا ایمن سازی شده بودند.
این مسئول با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا مهار کامل همه گیری ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون سایر گروه‌های ایثارگری در برابر کرونا متعاقبا اعلام می‌شود.
بر اساس این گزارش، ایثارگران هدف در شهرستان های ری و رباط کریم با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، مرحله نخست و پیش از این نیز در برخی دیگر از شهرستان های استان تهران جانبازان و والدین معظم شهدا واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.

شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مردم ورامین درآخرین شب از لیالی قدر در کنار پیکر شهدا ندای الهی العفو سر دادند