مجوز تردد خودروها طی سه روز آینده در زنجان صادر نمی‌شود


مجوز تردد خودروها طی سه روز آینده در زنجان صادر نمی‌شود

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های تعطیلات ایام عید سعید فطر گفت: بنا بر ابلاغ کشوری، مجوزی برای تردد خودروها در سه روز آتی صادر نخواهد شد و مجوزهایی که از پیش داده می شد در این مدت متوقف خواهد شد.

سردار رحیم جهانبخش شامگاه یکشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: براساس تدابیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همچنان محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی و تردد در ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در استان برقرار است.

وی با بیان اینکه طی سه روز اخیر حدود ۶ هزار فقره اعمال قانون در استان انجام شده است، اضافه کرد: رسانه‌های استان باید نسبت به محدودیت‌های تردد و اعمال آن اطلاع رسانی کنند تا بدون جریمه این محدودیت‌ها اعمال شود و شهروندان دچار خسارت مادی نشوند.

این مسوول یادآوری کرد: فرمانده انتظامی استان زنجان این آمادگی را دارد تا با همکاری رسانه های گروهی استان اطلاع رسانی لازم را در این خصوص انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه در بحث کنترل خودروها در سه روز آتی مجوزهای تردد صادره از سایر استان‌ها قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: مسیرهای استان بسته نمی‌شود اما افراد متخلف اعمال قانون خواهند شد و به این مهم باید توجه کنند.

پیش از این نیز این مسوول در جلسه کرونای ۶ اردیبهشت امسال گفته بود، به طور میانگین در بحث منع تردد و کنترل صنوف ۲۵۰ نیرو به کار گرفته شده همچنین در زمان حاضر حدود ۸۵ سامانه تصویری، ۲۸ دوربین در محورهای مواصلاتی و حدود۲۰ دستگاه دوربین البسه برای کنترل‌ ترددها در سطح استان فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دام های سبک و سنگین در استان زنجان باید پلاک گذاری شوند