فرمانداران و بخشداران مراقب تردد در روستاهای استان کرمانشاه باشند


فرمانداران و بخشداران مراقب تردد در روستاهای استان کرمانشاه باشند

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از آماده باش ستاد کرونای استان برای کنترل و نظارت بر رعایت محدودیت ها در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: فرمانداران و بخشداران مراقب رفت آمد مسافران در روستاها باشند و از آن جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال عصر چهارشنبه در نشست ستاد کرونای استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، با اشاره به سیر نزولی پیک بیماری کرونا در استان، افزود: این وضعیت نتیجه تلاش مجموعه کادر درمانی در استان و همراهی مردم با رعایت پروتکل بهداشتی رقم خورده است.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان در همراهی و هماهنگ کردن ائمه جماعت با محدودیت های تعطیلات عید فطر گفت: از اصناف و اتاق بازرگانی نیز باید تقدیر کرد که در مدت محدودیت ها همکاری شایسته ای با ستاد کرونا داشتند و همچنین نیروی انتظامی که در اجرایی شدن مصوبات ستاد همراهی مطلوبی را داشته نیز تشکر می کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: از نیروی انتظامی انتظار می رود در ایام تعطیلات عید فطر نیز بطور جدی بر ورود و خروج ها در استان نظارت داشته باشد، همچنین فرمانداران نیز این روزها با جدیت نظارت بر شهرستانها داشته باشند.

خوش اقبال همچنین گفت: فرمانداران و بخشداران در ایام تعطیلات عید فطر از نظارت بر روستاها غافل نشوند چرا که بخشی از تردد مسافران در روستاهاست و می تواند عامل تغییر وضعیت بیماری در استان شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تعداد بیماران مبتلا به کرونا و بستری در مراکز درمانی استان ۶۵۸ نفر هستند که نسبت به پیک موج چهارم حدود ۲۰۰ نفر کاهش داشته است؛ از مجموع این بستری ها هم اکنون ۱۴۴ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال ۳۰ نفر از آنها وخامت دارد

همچنین در روزهای اخیر تعداد بستری روزانه افراد مبتلا کاهش چشمگیری داشته و میانگین به ۱۱۸ نفر رسیده که نسبت به روزهای اوج در هفته سوم فروردین کمتر شده و میزان فوتی افراد مبتلا به کرونا در استان نیز روند کاهشی دارد و میانگین روزانه از حدود ۱۰ نفر در روزهای اوج به هفت نفر رسیده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باید سهم کالاهای ایرانی را در بازار کردستان عراق افزایش دهیم