تظاهرات در هلسینکی و سارایوو در حمایت از فلسطین


تظاهرات در هلسینکی و سارایوو در حمایت از فلسطین

تظاهرکنندگان با دادن شعار‌هایی خواستار نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و بازگرداندن حقوق مردم مظلوم فلسطین شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از سن پترزبورگ، صد‌ها نفر در مرکز شهر هلسینکی پایتخت فنلاند علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تظاهرات کردند.

این تظاهرات ساعتی پیش به صورت خودجوش در شرایطی برگزار شد که دولت فنلاند تجمع بیش از ده نفر به علت محدودیت‌های کرونایی را ممنوع کرده است. تظاهرکنندگان با دادن شعار‌هایی به زبان فنلاندی، عربی و انگلیسی خواستار نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و بازگرداندن حقوق مردم مظلوم فلسطین شدند.

در خبری دیگر؛ صد‌ها نفر از شهروندان سارایوو در بوسنی و هرزگوین در مرکز این شهر علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات در هلسینکی و سارایوو در حمایت از فلسطین
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، در راهپیمایی اعتراض آمیز و مسالمت آمیز که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد شهروندان سارایووایی خشم و نفرت خود از رژیم جعلی صهیونیستی ابراز داشتند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
این راهپیمایی اعتراضی از باشچارشیا آغاز شد و حاضران در حالی که پرچم‌های فلسطین و بوسنی و هرزگوین را در دست داشتند فریاد می زدند: "فلسطین"، "غزه"، "بوسنی" شهروندان بوسنیایی در پایان به عنوان اعتراض در مقابل ساختمان پارلمان ایالت گرد هم آمدند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اسرائیل در شوک؛ حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در بندر ایلات