500 بسته مواد غذایی بین نیازمندان سرپل ذهابی توزیع شد


500 بسته مواد غذایی بین نیازمندان سرپل ذهابی توزیع شد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: 500 بسته مواد غذایی در پنجمین مرحله توزیع کمک های مردمی روز چهارشنبه به همت کانون فرهنگی مساجد استان کرمانشاه و دفتر امام جمعه این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب عصر چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های مواد غذایی افزود: با لبیک به دستورات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و همدلی و مواسات، امروز شاهد این هستیم که کانون مساجد استان در این زمینه خدمات خوب و ارزشمندی داشته است.

وی اظهار داشت: این پنجمین مرحله ای است که کانون مساجد استان کرمانشاه اقدام خوب و ارزشمند را انجام داد و امید است که این روند ادامه پیدا کند و این اقدامات خداپسندانه که شکل گرفته مورد رضا و توجه خدای متعال قرار گیرد.

مسوول فرهنگی کانون مساجد استان کرمانشاه نیز در ادامه گفت: در پنجمین دوره نذر و قربانی به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و مجمع خیران برنامه سمت خدا توانستیم که در استان کرمانشاه با لبیک به منویات مقام عظمای ولایت، مواسات و همدلی را ادامه دهیم.

حجت الاسلام افشین کلات پور افزود: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان غذای گرم تهیه و طی پنج مرحله در بین نیازمندان استان که از قبل از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه شناسایی شدند به صورت آبرومندانه توزیع شد.

وی یادآور شد: در این مرحله ۵۵۰ بسته مواد پروتئینی از طریق دفتر امام جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگ‌ترین بوتیک هتل غرب کشور در کرمانشاه احداث می‌شود