مدیر اطلاعات آذربایجان‌ غربی: انهدام سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی که وارد ایران شده بودند/ سه شبکه نیز جاسوسی منهدم شد


مدیر اطلاعات آذربایجان‌ غربی: انهدام سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی که وارد ایران شده بودند/ سه شبکه نیز جاسوسی منهدم شد

شفقنا- مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند. همچنین سه شبکه جاسوسی در مدت 58 روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند. مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی چهارشنبه‌ شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار […]

مدیر اطلاعات آذربایجان‌ غربی: انهدام سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی که وارد ایران شده بودند/ سه شبکه نیز جاسوسی منهدم شدمدیر اطلاعات آذربایجان‌ غربی: انهدام سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی که وارد ایران شده بودند/ سه شبکه نیز جاسوسی منهدم شد

شفقنا- مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند. همچنین سه شبکه جاسوسی در مدت ۵۸ روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی چهارشنبه‌ شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در همین راستا و طی رصد شبانه روزی صورت گرفته در ۵۸ روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)