مدرسه دخترانه صدرا در اهواز افتتاح می شود


مدرسه دخترانه صدرا در اهواز افتتاح می شود

شفقنا- مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: إن‌شاءالله طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه صدرا در ناحیه 2 تکمیل و دانش آموزان از ناحیه 3 به ناحیه2 آموزش پرورش منتقل خواهند شد. به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و حجت‌الاسلام منابی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز به همراه...

مدرسه دخترانه صدرا در اهواز افتتاح می شودمدرسه دخترانه صدرا در اهواز افتتاح می شود

شفقنا- مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: إن‌شاءالله طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه صدرا در ناحیه ۲ تکمیل و دانش آموزان از ناحیه ۳ به ناحیه۲ آموزش پرورش منتقل خواهند شد.

به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و حجت‌الاسلام منابی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز به همراه اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دخترانه صدرای اهواز، از ساختمان در حال بازسازی جماران در ناحیه ۲ اهواز بازدید کرد.

حجت‌الاسلام نبی زاده ضمن بازدید از ساختمان در حال ترمیم مدرسه جماران در ناحیه ۲، در خصوص محیط آموزشی، تفریحی و فرهنگی این مدرسه با انجمن اولیاء و مربیان گفتگو کرد.

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز ضمن خیر مقدم به مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان صدرای اهواز، گفت: مدرسه علوم و معارف اسلامی دخترانه که در ناحیه ۳ آموزش‌وپرورش به والدین و دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کرد با استقبال گسترده دانش آموزان شهرستان اهواز مواجه شده و با توجه به ظرفیت محدود ساختمان صدرا به دلیل اداری بودن آن ساختمان، امکان فعالیت گسترده‌تر در آن مدرسه وجود نداشت؛ لذا با پیگیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از آموزش‌وپرورش، استانداری و نماینده ولی فقیه، به دلیل کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۳، امکان در اختیار گذاشتن مدرسه‌ دیگری نبود که با توصیه و مشورت با کارشناسان امر، ترجیح داده شد تا مدرسه از ناحیه۳ به ناحیه۲ آموزش‌وپرورش انتقال داده شود.

وی در ادامه گفت: مدرسه‌ای که در ناحیه ۲ برای مدرسه دخترانه صدرا در اختیار اداره تبلیغات اسلامی گذاشته شده مدرسه قدیمی بود و با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری سازمان نوسازی مدارس، این مدرسه در حال بازسازی است و إن‌شاءالله طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه جماران در ناحیه ۲ تکمیل و دانش آموزان از ناحیه ۳ به ناحیه۲ آموزش پرورش منتقل خواهند شد.

حجت‌الاسلام منابی در پایان اظهارداشت: بر آورد ما این است که مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی جدید آماده شود و دانش آموزان به مدرسه جدید منتقل شوند، اما به هر دلیل اگر مسئله ساخت و ساز که یک مسئله زمان‌بر است، با تأخیر همراه گردد جای نگرانی برای والدین وجود ندارد و مدرسه در همان فضای آموزشی حال حاضر در ناحیه ۳ برای سال تحصیلی جدید فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیشنهادات وسوسه‌کننده به سردار آزمون از ایتالیا