فجر به جمع تیم های مدعی اضافه شد/ شکست ملوان و بادران برابر رقبا


فجر به جمع تیم های مدعی اضافه شد/ شکست ملوان و بادران برابر رقبا

تهران- ایرنا- امشب و درچارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان سه دیدار دیگر برگزار و فجر سپاسی در حالیکه بیش از 90 دقیقه یک بازیکن کمتر از استقلال ملاثانی داشت این تیم را مغلوب و یک بار دیگر در جمع تیم های مدعی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان فجرسپاسی پس از سه شکست متوالی برابر تیم های مس کرمان، پارس جنوبی جم و بادران تهران، در هفته بیست و چهارم قشقایی شیراز را از پیش رو برداشتند و امشب نیز استقلال ملا ثانی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و خود را به جمع تیم های مدعی صعود به لیگ برتر اضافه کردند.

شاگردان «علی اصغر کلانتری» امشب در ورزشگاه «پارس» از بازیکنان استقلال ملاثانی پذیرایی کرده و با شکست ۲ بر یک حریف، سه امتیاز این دیدار را به حساب خود گذاشتند.

«فرزان دانا» دردقیقه ۳۸ و «میلاد احمدی» دردقیقه ۵۶ برای فجر در این بازی گلزنی و این پیروزی را برای تیم شان به ارمغان آوردند.

این درحالی است که «سیدعلا خلف زاده» دردقیقه ۵۲ استقلال ثانی را به گل رساند اما با این گل مانع از شکست تیمش نشد.

البته مهاجمان ملاثانی در این دیدار چند بار در موقعیت صد درصدی گل قرار گرفتند اما توپ های آنان با بدشانسی به دیرک دروازه فجر برخورد و تبدیل به گل نشد.

«مرتضی منصوریان» که قضاوت این دیدار را برعهده داشت در دقیقه هشتم «علی طایی» بازیکنان فجر را با کارت قرمز جریمه و از زمین بازی اخراج کرد.

دراین شرایط باید عنوان کرد فجر با خوش شانسی و درحالیکه بیش از ۹۰ دقیقه یک بازیکن کمتر داشت استقلال ملا ثانی را مغلوب و پس از ۴۰ امتیازی شدن به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها نقل مکان کرد.

دریکی دیگر از دیدارهای امشب تیم قعر نشین گل ریحان البرز که هدایت آن را «محمود شافعی» برعهده دارد شاگردان «مازیار زارع» سرمربی ملوان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود گذاشتند.

«سعید حلافی» دردقیقه ۴۸ و «عادل سرشار» دردقیقه ۱+۹۰ در حالی برای گل ریحان در این دیدار گلزنی کردند که «مهیار زحمتکش» دردقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی ملوان را به گل رسانده بود.

گل ریحان به رغم پیروزی در این دیدار در قعر جدول لیگ آزادگان باقی ماند و ملوان نیز با ۳۳ امتیاز به رده یازدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان سقوط کرد.

اما در آخرین دیدار امشب تیم بادران که در جایگاه دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد با نتیجه ۲ بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

بادران به رغم قبول این شکست همچنان ۴۱ امتیازی ماند و جایگاه دوم را برای خود نگه داشت.

شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار ۳۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.

مس کرمان صدر نشین فعلی این رقابت ها ر آخرین دیدار این که سوم خرداد ماه (یکشنبه هفته آینده) برگزار می شود با قشقایی شیراز دیدار خواهد کرد.

هم اکنون تیم های مس کرمان با ۴۳ امتیاز، بادران تهران با ۴۱ امتیاز و استقلا خوزستان با ۴۰ امتیاز عناوین اول تا سوم جدول رده بندی لیگ آزادگان را دراختیار خود دارند.

تیم های قشقایی شیراز با ۲۴، نود ارومیه با ۲۳ و گل ریحان البرز نیز با ۱۸ امتیاز درقعر جدول این لیگ هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به خودمان مطمئن هستیم/ بزرگتر از رئال نداریم ولی فردا ما قهرمانیم