2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی در کنگاور افتتاح شد


2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی در کنگاور افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با انجام فرایند واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه بیماری کرونا، 2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در کنگاور افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور روز شنبه در حاشیه افتتاح این مراکز گفت: با تلاش مسوولان، اعضای ستاد مقابله با کرونا بویژه شبکه بهداشت و درمان، تاکنون بیش از چهار هزار نفر از گروه‌های هدف در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.

فرزاد الماسی با بیان اینکه در هر یک از این ۲ مرکز بطور همزمان ۱۰ تیم واکسیناتور کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند، اظهار داشت: افراد واکسینه شده پایان خرداد ماه نیز باید مرحله دوم واکسن خود را دریافت و تزریق کنند.

وی با اینکه واکسیناسیون کرونا به منزله رفع خطر این ویروس نیست، افزود: کاهش شیوع ویروس کرونا، مستلزم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور غیرضروری در معابر عمومی و خودداری از شرکت در اجتماعات از سوی آحاد مردم است.

فرماندار کنگاور روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان را نزولی خواند و یادآور شد: اگر چه تعداد موارد بستری‌ها در مقایسه با گذشته کاهش یافته ولی همچنان برای قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس کرونا، باید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت و از ترددهای غیرضروری اجتناب کرد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کنگاور گفت: هدف از انجام واکسیناسیون در خارج از مراکز درمانی و به صورت تجمیعی، علاوه بر سرعت انجام کار، جلوگیری از ازدحام مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار کنگاور اضافه کرد: این ۲ مرکز در سالن‌ ورزشی ولایت واقع در اداره ورزش و جوانان و دیگری نیز در آموزشگاه حکیمه ایجاد شده و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به این مراکز، بر اساس اعلام شبکه بهداشت، واکسن کرونا دریافت کنند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس