تشکل‌های سیاسی پیروزی ملت فلسطین را تبریک گفتند


تشکل‌های سیاسی پیروزی ملت فلسطین را تبریک گفتند

تهران- ایرنا- جمعی از احزاب، سازمان‌ها و تشکل‌های سیاسی در بیانیه‌های جداگانه‌ای پیروزی مبارزان قهرمان و ملت مظلوم فلسطین و کشورهای محور مقاومت را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، جمعی از احزاب و تشکل‌های سیاسی در بیانیه‌های جداگانه‌ای پیروزی مبارزان قهرمان و ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت را تبریک گفتند.

کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند امروز در بیانیه ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیست و پیروزی بزرگ اخیر محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین آمده است: امروز یکبار دیگر پیروزی غرورآفرین مقاومت و مبارزه بی‌امان مردم مظلوم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی موجب شادی جهان اسلام و سرافکندگی صهیونیست‌های قاتل و حامیان آنها است.

در این بیانیه آمده است: حمایت‌های آمریکا و برخی دولت‌های غربی حامی این رژیم سفاک، آنان را نزد افکار عمومی جهان و وجدان‌های بیدار، بیش از پیش منفور و منزجر کرده است و قتل و کشتار بی‌رحمانه و تخریب خانه‌های مسلمانان مظلوم فلسطین در منظر سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های عربی مزدور و بی‌غیرت خشم جهان اسلام و دیگر مردم عدالتخواه جهان را در پی داشته است.

کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند عنوان کرد: به‌رغم اینکه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان حملات خشونت‌بار صهیونیست‌ها و رژیم جعلی و تروریست صهیونیست را محکوم کرده‌اند، اما متاسفانه شورای امنیت و سازمان ملل بدون هیچ اقدامی نظاره‌گر کشتار مسلمانان فلسطین در خانه و سرزمین خودشان بوده و از هر گونه اقدام بازدارنده‌ای سرباز زدند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: به لطف الهی، ملت فلسطین بصورت یکپارچه با مجاهدت و دفاع شرافتمندانه خود رژیم صهیونیستی و غاصب را به ذلت و پذیرش شکست وادار کرد و بار دیگر با پیروزی افتخارآفرین خود که پیروزی همه کشورهای محور مقاومت نیز هست ثابت کرد که رژیم جعلی و غیرقانونی رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال و نابودی است.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، این پیروزی بزرگ را به مبارزان قهرمان و ملت مظلوم فلسطین و کشورهای محور مقاومت تبریک گفت و با درود به روح بلند شهدای اخیر جهاد و مقاومت، برای مجروحین و آسیب‌دیدگان شفا و اجر و عزت بیشتر طلب کرد.

این تشکل دانشگاهی از سازمان ملل و نهادهای مردمی جهان به ویژه دولت‌های عربی و اسلامی خواست به کمک مردم مظلوم آسیب دیده فلسطینی بشتابند و برای جبران خسارت‌ها و بازسازی خرابی‌ها در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گیرند و به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل کنند.

نبرد ۱۲ روزه جوانان غیور فلسطینی فتح کبیر است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری هم در پیامی اعلام کرد: نبرد ۱۲روزه جوانان غیور فلسطینی با رژیم سفاک صهیونیستی با تحمیل شکست خفت بار دیگری در استمرار مسیر قبلی به اسراییل پایان یافت و پیروزی میدانی مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات، آدمکشی‌ها و کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی تحقق یافت و به درستی باید از آن با عنوان «فتح کبیر» یاد کرد.

در این پیام آمده است: امروز صهیونیست‌ها و رژیم اشغالگر در بدترین شرایط خودش قرار دارد و مانند یک خانه شیشه‌ای جزء آسیب‌پذیرترین اماکن در کل خاورمیانه است یعنی تمام ابزارهای جنگی و حتی امکانات اتمی‌اش در خطر جدی قرار گرفته است و به آسانی تمام امکانات نظامی رژیم صهیونیستی قابل از بین رفتن است و شکننده است و برای خودشان نیز قابل استفاده نیست اما فلسطینی‌ها قدرتمندتر شده‌اند و امکاناتشان بسیار قویتر از گذشته است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری عنوان کرد: زمانی مردم فلسطین فقط سنگ و سلاح‌های اولیه داشتند اما امروز با سلاح‌های سنگین، موشک و پهپاد می‌توانند بزرگترین خطر را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند که در نهایت به نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی می‌انجامد و به نفع مردم فلسطین مقاومت فلسطین و قدرتمندتر شدن فلسطین منجر خواهد شد. همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند: «رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمندتر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.»

در این پیام آمده است: اینک که در پایان نبرد جانانه مردان و زنان مومن و مومنه فلسطینی ضلع دیگر جبهه مقاومت توانست میدان نبرد را از نبرد تانک و سنگ به میدان نبرد موشک در برابر موشک تغییر دهد و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی مستاصل در مقابل این هجوم انبوه موشک‌های مقاومت اسلامی برادرانمان در فلسطین شد. اینان به رژیم صهیونیستی و هم پیاله‌های آن فهماندند نقشه خاورمیانه در حال تغییر است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بیان کرد: خاورمیانه جدید امروز اضلاع قدرتمندی در ایران، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان و ده‌ها کشور اسلامی دیگر دارد که دست نصرت الهی را همراه خود می بینند.

در این پیام آمده است: امروز فرزندان سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند صهیونیست‌های غاصب را به زانو درآورند و آموخته‌های خود را به منصه ظهور برسانند اما فلسطینی‌ها پس از این در این مسیر باید مراقب تفرقه و شیطنت رژیم صهیونیستی باشند تا پیروزی نهایی حاصل شود.

تجربه شیخ جراح دستورالعمل فلسطینیان باشد

سازمان بسیج مستضعفین هم در بیانیه‌ای با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: غرش موشک‌ها، هیمنه گنبد به اصطلاح آهنین را شکست و انتفاضه فلسطین را پیروز بلامنازع میدان کرد. التماس و تمنای سران صهیونیست برای برقراری «آتش بس»، شکست و نابودی قریب الوقوع آن‌ها را برای همگان مسجل کرد.

این بیانیه افزود: خروش بی‌سابقه فلسطینیان، «هیمنه پوشالی» و «خانه عنکبوتی» رژیم منحوس صهیونیستی را برای همگان نمایان کرد. فریاد مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در بستر تاریخ، گوش تمام ستمگران و مستکبران عالم را کر کرده است و درس ایستادگی، شجاعت، ایثار، شهامت و ایمان به همگان آموخته است.

آزمون همکاری قدس و کرانه‌ باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، نشان داد که مردم مظلوم فلسطین تا چه حد به ریشه‌کن کردن رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک هستند. «عملیات شمشیر قدس» خواب را دوازده روز از چشمان صهیونیست‌ها ربود و مردمی که با وعده زیستن به سرزمین شیر و عسل آورده شده بودند را به پناهگاه‌ها فرستاد. زندگی پناهگاهی عاقبت اعتماد یهودیان به صهیونیست‌ها است.

وحشیگری‌های این رژیم منحوس در روزهای اخیر و کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان، جوانان، مردان و سالخوردگان، بیش از هر زمانی، شقاوت ذاتی رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت. این رژیم خونخوار و ستمکار اینک در محاصره ید واحد مقاومت اسلامی، راهی جز نابودی و به مسلخ رفتن ندارد. قرار گرفتن بر لبه پرتگاه، سرنوشت محتوم رژیمی است که بر پایه ظلم و ستم، توسط مستکبران عالم و با خودفروختگی سران مرتجع عربی در فسطین اشغالی شکل گرفته است.

پروژه «عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها» حالا تشت رسوایی خودفروختگان و مرتجعان منطقه‌ای را به زمین انداخته است و نجاست هم پیالگی آن‌ها با این خونخواران به سادگی از دامن شان پاک نخواهد شد. طمطراق پیروزی بر رژیمی که تا بن دندان به سلاح‌های متعارف و غیرمتعارف تجهیز شده است، سراب دل بستن به غرب و به ویژه آمریکا را بیش از پیش هویدا کرد و درس بزرگی برای برخی «سران عربی» در پی داشت.

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، در قضایای اخیر فسطین نشان دادند که تا چه میزان خوی «قرون وسطایی» خود را حفظ کرده و با حمایت همه جانبه و بی‌چون و چرا از رژیم سفاک صهیونیستی، تیر خلاصی بر تابوت ژست انسان دوستی، خود زدند.

سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری جیره‌خوار آمریکا و اروپایی‌ها، که برای مسائل واهی سینه چاک می‌کنند، در برابر ستم و حملات ناجوانمردانه و کشتار مردم مظلوم فسطین، سخنی بر زبان نیاورده و به مواضع دوسویه، قناعت کردند. اما در این میان و با تمام ستم‌هایی که به مظلومان تاریخ روا داشته شده است، دست پرتوان سربازان مقاومت اسلامی این بار هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را هدف قرار داده و «گنبد به اصطلاح آهنین» را درهم شکست.

موشک باران تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی، امید را در دل‌ها زنده کرده و همه از قدس تا غزه و از کرانه باختری تا سواحل مدیترانه و شمالی‌ترین مناطق سرزمین‌های اشغالی، برای محو کامل این لکه ننگ از صفحه تاریخ و تشکیل فلسطین از بحر تا نهر، لحظه شماری می‌کنند.

مکتب مقاومت به تاسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) نشان داد که زورآزمایی در «میدان»، تنها راه غلبه بر زیاده‌خواهی‌ها و ظلم‌هایی است که از سوی آمریکا و غربی‌ها از یکسو و رژیم جعلی صهیونیستی و متحدین بی‌غیرتش در منطقه از سوی دیگر، روا داشته می‌شود.

«عملیات شمشیر قدس» ساکنین سرزمین‌های اشغالی را بیش از هر زمانی ناامید و آن‌ها را وادار به پذیرش خطای محاسباتی خود کرد. روسای این رژیم جعلی امروز کاملا متوجه دست برتر «مقاومت» شده اند و بهتر است دیگر به پناهگاه‌ها خزیده و اقدامی نکنند که زودتر از زمان وعده داده شد از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، به «زباله دادن تاریخ» سپرده شوند.

سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین، به سران صهیونیست و طرفداران غربی- عربی آن‌ها هشدار می‌دهد تا از اقدامات غلط و ابلهانه خود دست برداشته و با نگاهی دقیق موشک‌های مقاومت را که پناهگاه‌ها را در "تل آویو" و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی به محل زندگی فریب خوردگان یهودی، تبدیل کرده است نظاره گر باشند.

اکنون التماس و تمنای سران صهیونیست برای برقراری «آتش بس»، شکست و نابودی قریب‌الوقوع آنها را برای همگان مسجل کرده است.

بسیجیان این مرز و بوم همواره آماده‌اند تا گوش به فرمان رهبر دست در دست جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی این رژیم منحوس کودک کش را شکسته و برای نابودی آن رژیم تا زمان موعود لحظه شماری می‌کنند.


منتخب امروز


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟