وزارت بهداشت، ناظر اصلی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخابات


وزارت بهداشت، ناظر اصلی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات: ناظر اصلی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی داوطلبان، وزارت بهداشت است که تخصص لازم را در اختیار دارد.

وزارت بهداشت، ناظر اصلی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخاباتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای سید اسماعیل موسوی در ارتباط زنده با اخبار بامدادی با اعلام این خبر افزود: وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور براساس ساختاری که دارد به نوبه خود بر همه امور و فعالیت‌های تبلیغاتی دواطلبان نظارت لازم را خواهند داشت.
وی ادامه داد: هیات‌های بازرسی در وزارت کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل شده است، پیش از تبلیغات رسمی با هرگونه موضوع و تخلفی مواجه شویم به مرجع مربوطه از جمله ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در قوه قضاییه و شورای نگهبان، انتقال داده خواهد شد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بعد از انتشار اسامی داوطلبان که به صورت رسمی و عمومی اعلام می‌شود فرصت‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها به صورت ویژه رصد می‌شود که در صورت تخلف و رعایت نکردن قانون برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های که ایجاد شده است برای همه مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ امکاناتی فراهم شده است که نامزد‌های انتخاباتی بتوانند تبلیغات داشته باشند که همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود. در این شهر‌ها امکاناتی مانند ورزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و سایر مراکزی که وجود دارد به صورت برابر و عادلانه در اختیار همه نامزد‌ها قرار می‌گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟