جشن پیروزی مردم فلسطین با حضور کودکان برگزار می‌شود


جشن پیروزی مردم فلسطین با حضور کودکان برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تجمع کودکان ایرانی برای برپایی جشن پیروزی مردم فلسطین در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دوشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به مناسبت جشن پیروزی مردم فلسطین و حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی یک گردهمایی در روز دوشنبه سوم خرداد در میدان فلسطین برگزار می کند.

در این اطلاعیه آمده است: مقاومت ۱۲ روزه جوانان غیور فلسطینی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی با پیروزی تاریخی و مبارک جبهه مقاومت همراه شد و این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات بر علیه این رژیم تروریستی و سرآغازی برای محو کامل آن خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در این حملات وحشیانه متأسفانه ۶۶ کودک فلسطینی با بی رحمی هرچه تمام به شهادت رسیدند و اسباب بازی هایشان در حسرت بازی و خنده صاحبانشان ماندند. به همین منظور بچه های ایرانی، با ایمان به قدرت دوستی و همدلی، برای عبور از روزهای سخت، در کنار خانواده هایشان، روز دوشنبه سوم خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تهران میدان فلسطین گرد هم می آیند و با برگزاری جشن پیروزی بزرگ،دوستی و همدلی خود را با کودکان مظلوم فلسطینی نشان خواهند داد.

این شورا ضمن تبریک مجدد پیروزی بزرگ جنبش حماس و جهاد اسلامی و سایر گروه های مقاومت اسلامی در کنار قدرت ایمان و اراده ملت قهرمان فلسطین در مقابل تهاجمات وحشیانه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، از همه بچه های ایرانی دعوت می کند تا در این تجمع جشن پیروزی غرورآفرین که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود با پلاکاردها و پرچم های دست ساز خود و با اسباب بازی و عروسکشان حضور یافته و ضمن شادباش این پیروزی بزرگ، دوستی و همدلی خود را با کودکان فلسطینی و دیگر کودکان مظلوم دنیا نشان دهند.

به گزارش ایرنا نظامی‌های اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه حملات و تجاوزهای وحشیانه خود به باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که در نتیجه جنگ ۱۲ روزه، ۲۴۸ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد، ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالمند بودند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته آتش بس را در این درگیری پذیرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


بیانیه جبهه زنان اصولگرا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی