زنگ خطر برای بوندسلیگا؛ تراژدی سقوط باشگاه های قدیمی آلمان همچنان ادامه دارد!


زنگ خطر برای بوندسلیگا؛ تراژدی سقوط باشگاه های قدیمی آلمان همچنان ادامه دارد!

پس از سقوط باشگاه های قدیمی و با سابقه‌ای چون هانوفر، کایزرسلاترن، نورنبرگ و هامبورگ؛ در این فصل بوندسلیگا...

اختصاصی طرفداری - باشگاه کلن در ورزشگاه خانگی خود بازنده نخستین دیدار پلی آف بوندسلیگا شد تا احتمال ماندن این تیم در بوندسلیگا به حداقل برسد. به گزارش طرفداری، در این فصل رقابت های لیگ آلمان شالکه و وردربرمن دو باشگاهی بودند که به طور مستقیم به بوندسلیگا ۲ سقوط کردند و باشگاه کلن به عنوان تیم ۱۶ جدول برای ماندن در بوندسلیگا باید در دو دیدار پلی آف به مصاف هولشتاین کیل تیم سوم و آماده این روزهای بوندسلیگا ۲ برود.

نخستین دیدار پلی آف در حالی برگذار شد که باشگاه کلن در استادیوم خانگی خود مقابل هولشتاین کیل شکست خورد. در صورت سقوط احتمالی کلن، این باشگاه دهمین باشگاه قدیمی و با سابقه‌ای در فوتبال آلمان است که به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

زنگ خطر برای بوندسلیگا؛ تراژدی سقوط باشگاه های قدیمی آلمان همچنان ادامه دارد!

طبق جدول با سابقه‌ترین باشگاه های حاضر در بوندسلیگا، از میان ۱۸ باشگاه قدیمی و با سابقه این رقابت ها، تعداد ۱۰ تیم آن در دسته های پایین‌تر (هشت تیم در بوندسلیگا ۲ و دو تیم در لیگا ۳) فوتبال آلمان رقابت می‌کنند! این ۱۰ تیم با سابقه عبارتند از:

وردربرمن (۵۷ فصل)، هامبورگ (۵۵ فصل)، شالکه (۵۳ فصل)، کلن (*احتمالی) (۴۹ فصل)، کایزرسلاترن (۴۴ فصل)، نورنبرگ (۳۳ فصل)، هانوفر (۳۰ فصل)، دویسبورگ (۲۸ فصل)، فورتونا دوسلدورف (۲۵ فصل) کارلسروهه (۱۴ فصل)

باشگاه جدید و دارای سابقه کمتری چون اونیون برلین، گروتر فورث، لایپزیش، آگزبورگ، هوفنهایم، ماینتس، آرمینیا بیله فلد، فرایبورگ، وولفسبورگ و هولشتاین کیل (*احتمالی) جایگزین باشگاه های سقوط کرده شده و در جدول بوندسلیگا حضور دارند.

همچنین از میان ۱۲ باشگاه قهرمان در ادوار بوندسلیگا، تعداد ۷ تیم در رده های پایین‌تر (چهار تیم در بوندسلیگا ۲ و سه تیم در لیگا ۳) فوتبال آلمان رقابت می‌کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟