دبیرخانه مستندنگاری رویدادهای تصمیم سازی در کیش تشکیل می‌شود


دبیرخانه مستندنگاری رویدادهای تصمیم سازی در کیش تشکیل می‌شود

کیش - ایرنا - دبیرکل مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش گفت: با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دبیرخانه مستندنگاری رویدادهای تصمیم سازی در این جزیره تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا، طهمورث قاسمی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری کیش همواره در سال های گذشته شاهد رشد روز افزون بوده و به واسطه این توسعه تصمیم گیران، متولیان و مدیران ارشد کشور در فرصت ها و مناسبت های مختلف به جزیره سفر می کنند.

وی اضافه کرد: مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش در این راستا به دنبال آن است که دبیرخانه ای را تاسیس کند تا بتوانیم تصمیمات داخل جزیره و نتایج سفرها و دستورات مقام های کشوری را برای انسجام بیشتر و تداوم در پیگیری های بعدی تاسیس کند.

دبیر مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش یادآور شد: این دبیرخانه قرار است با مستند سازی در گردشگر کار، بایگانی، پردازش اطلاعات تسهیل گر حرکت سرمایه گذاران و سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه جزیره باشد.

وی افزود: درخواست تشکیل دبیرخانه مستندسازی هفته گذشته در شورای توسعه و نوآوری سازندگان که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد مورد موافقت قرار گرفته و به زودی شاهد تاسیس آن خواهیم بود.

سرمایه گذاران صاحب نماینده رسمی در کمیسیون های اقتصادی شدند

قاسمی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش به منظور اجرا و اعمال سیاست های مختلف دارای کمیسیون مختلف اقتصادی است یادآور شد: حضور نماینده رسمی سرمایه گذاران در این کمیسیون ها از دیگر درخواست های ارایه شده در شورای توسعه و نوآوری سازندگان بود که با این درخواست نیز موافقت شده است.

وی گفت: قرار است نماینده سرمایه گذارانی که دارای طرح های اجرایی و سرمایه گذاری کلان هستند در کمیسیون ها حضور رسمی پیدا کند و در این راستا جواد سلماسی به عنوان نماینده سرمایه گذاران انبوه ساز معرفی شده است.

دبیر مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش با اشاره به فعالیت نهادها، انجمن ها، تشکل های صنفی و فرا صنفی مختلف در این جزیره گفت: در نظر داریم برای پیشبرد بهتر امور برنامه های این نهادها در تعاملی حداکثری با یک وحدت رویه ای به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: در این راستا سیاست سازمان منطقه آزاد کیش هم بر مدیریت و ساماندهی این حوزه ها است به همین دلیل در صدد هستیم با همکاری تمامی نهادها و مجامع فعال کیش در زمینه متشکل شدن جامعه و اجتماعات صنفی جزیره حرکت کنیم.

قاسمی افزود: مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش نقش بازوی مالی حاکمیت منطقه ای در طرح های اجرایی و زیرساختی را از دیگر ماموریت های خود قرار داده و در این راستا آمادگی داریم در بازگرداندن شبکه توزیع برق جزیره به عنوان یک شبکه زیرساختی به حاکمیت مشارکت داشته باشیم.

مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش سال گذشته توسط ۱۴ نفر از سرمایه‌گذاران جزیره کیش با هدف اعتلای صنعت ساختمان، رونق کارآفرینی و ایجاد تحریک در صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد جویای کار و نیز صیانت از نهادهای صنفی و تقویت مدیریت علمی و تشویق سرمایه‌گذاران تاسیس شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جلوه های طلوع و غروب خورشید در جزیره زیبای کیش